| Ghengbeng18381 a întrebat:

Salut TPU, sa imi dea cineva indicatii cum se reglează carburatorul la un vas 2101. Rog doar persoanele care cunosc, un reglaj gresit scad toate performantele si creste consumul

5 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Sa ti dea la ficați? laughing bună idee

| zilog a răspuns:

Inficati trebuie sa faci un raport de 50% aer 50% benzină dar ca să iti iasă reglajul bine trebuie in prealabil să dai jos filtrul de aer sau să pui un filtru de aer nou nouț curat pentru că dacă tu reglezi carburatorul cu un filtru murdar nu e bine.
DACĂ VREI SĂ ȚI-L REGLEZE CINEVA ÎN TIMP CE ÎL ANALIZEAZĂ PE TOT FELUL DE BANCURI DE PROBE cu scule profesionale BOSH si ii face grafic si obține din el tot ceea ce este mai bun si bazat pe statisticile regajelor facute pe carburatorul tau nu pe inficati
uite aici un serfvice extraordinar de bun care iti garantez că îti va face cele mai bune reglaje șî iti va scoate si grafic la imprimantă pe hârite cu statistici făcute pe fiecare reglaj in parte
si iti va demonstra că punctul in care a lăsat un reglaj este cel mai potim pentru acel carburator pentru că conform analizelor acela este punctul g. și iti demonstreaza cu rapoarte scoase in timpul reglajelor
http://www.pro-gaz.ro/

Si nici nu au prețuri mari!

Cu ocazia asta poate că îti pui si GPL Pe mașină tot la ei pentru că sunt cei mai buni din România
au cele mai performate scule pentru GPL
http://www.pro-gaz.ro/

| Eisenheim a răspuns:

Dacă ziceai Lada poate își dădea cu părerea vreun copil,dar vaz nici nu știe nimeni ce e ăla happy ei bine e o mașină foarte veche,ar trebui sa desfaci bucăți carburatorul,dar și să îl ști asambla la loc,și să ai și piese care sa le înlocuiești,jicloare,plutitor,eventuale garnituri,in general mașinile astea consumau mult, eu te sfătuiesc să intri pe un site, forum, de mașini clasice, aici nu cred că vei găsi pe cineva care sa fi avut o astfel de mașină happy

| Andreas33 a răspuns:

Strângi aerul si benzina la maxim, dupa care le slăbesti 2 ture jumătate pe fiecare.=)