| Strepix a întrebat:

Urgent, am un scuter 2 timpi 43cmc si cand il pornesc trebuie sa accelerez ca altfel moare, daca iau mana de pe acceleratie si ma opresc relantiul nu tine, ca sa nu moara motorul trebuie sa accelerez.
Am reglat relantiul, carburatorul, setul e nou, ce sa ii fac? Mentionez ca filtru de aer este scos deoarece cu el nu porneste.

2 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Nu este reglat corect unghiul de aprindere.
Daca ar fi reglat corect, nu s-ar opri la relantina.

Amestecul de benzina-ulei este facut corect?

In rest, verifica daca nu scapa ulei motorul la garnituri si daca conducta de benzina nu este infundata de mizerie (inclusiv diuza din carburator).

Poti cauta pe cineva mai in varsta, care a avut masina Trabant sau Wartburg pe vremuri, ei te pot ajuta si invata cu "chichitele" motoarelor in 2 timpi. happy

| Strepix explică (pentru Bula):

La ce te referi prin unghi de aprindere?

| Bula a răspuns (pentru Strepix):

Citeste si informeaza-te (si) de aici:
http://www.e-automobile.ro/......obina.html

| Strepix explică (pentru Bula):

Dar eu nu pornesc la automat, ci la pedala.
Cat despre bujie, e una de dacie.
La CDI nu stiu cum aflu daca e de la el.

| Bula a răspuns (pentru Strepix):

Ai unghiul de aprindere dereglat. Punct.
Du-l la cineva care se pricepe sa-l regleze.

| Strepix explică (pentru Bula):

S a verificat și nu am nimic de reglat acolo, e doar o bobina.
Amestecul de ulei benzina e făcut de carburator.
Ce altceva poate avea?

| Bula a răspuns (pentru Strepix):

Se regleaza din pozitionarea delcoului happy
Din acest motiv ti-am spus: cauta un cunoscator de Trabant-uriwinking
Si amestecul de benzina-ulei este foarte important, in ce raport se face!

| IIIshaneIII a răspuns:

Si eu am unul si pot sa il tin pornit si o ora la relantiu fara sa invarta roata si relantiul e lent cat sa nu moara motorul, eu am rezolvat problema cu un carburator nou si un filtru de aer sport

| Strepix explică (pentru IIIshaneIII):

Daca scoti filtru de aer, isi mai tine relatiu?

| IIIshaneIII a răspuns (pentru Strepix):

Daca scot filtru de aer nu are nici pe naiba, am si mers fara filtru, in schimb cel vechi era infundat si nu tragea bine cu el

| Strepix explică (pentru IIIshaneIII):

Nici pe naiba sa inteleg ca nu isi tinea relantiul deloc si trebuia sa accelerezi?

| IIIshaneIII a răspuns (pentru Strepix):

Exact,plus ca nu acelera uniform

| Strepix explică (pentru IIIshaneIII):

Ce model de scuter ai mai exact si cat ai dat pe carburator si filtru si daca sunt originale sau nu

| IIIshaneIII a răspuns (pentru Strepix):

Scuterul e un firstbike express din 2008, carburatorul a costat in jur de 100 lei si filtrul 20 lei

| Strepix explică (pentru IIIshaneIII):

Dar respectivul filtru s-ar potrivi si la al meu, nu? Gen as putea sa pun orice filtru de aer sau se tine cont de ceva?
Carburatorul e pentru firstbike sau si pentru alte modele?

| IIIshaneIII a răspuns (pentru Strepix):

Si filtru si carburatorul merg la multe modele dar cel mai bine mergi cu el sa un magazin de piese moto si iti spune exact daca sunt compatibile

| Strepix explică (pentru IIIshaneIII):

Eu as cumpara carburator, dar daca nu e el de vina si arunc banii aiurea