| AltNimeniAltul a întrebat:

Salutare!
Aș vrea să cumpăr o mașină și mă gândeam dacă să cumpăr o mașină second-hand ( gen Audi A4, 2006-2007 ) sau să cumpăr o Dacia MCV nou nouță ( în rate ).
Voi ce părere aveți și ce îmi recomandați?

P.S.: Sunt începător, nu am carnetul de mult timp dar am condus câteva mașini până acum și mai slăbuțe dar și mai puternice ( 2.5 bi-turbo ) și totuși nu știu ce să zic de 1.5 dCi-ul loganului... mi se pare că totuși acei 90 CP ( chiar dacă sunt destui ) sunt totuși puțini... big grin
Și nu, nu m-aș aventura în curse prostești pe drumurile publice sau alte minuni.

9 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Nici una nici alta... desi sunt fan masini noi (chiar si Dacia) vs masini sh MCV mi se pare o masina urata din punctul meu de vedere si avand in vedere ca esti incepator din banii de MCV nou iti poti lua un sh mai nou decat audi ala...

| relian a răspuns:

Vezi cit costa fiecare, dar nu te uita numai la pret la aia noua, ca pretu nu ala este daca spui de rate.Deci afla pretu total, adica la filnal cit vei plati, cred ca intelegi ce zic si apoi vezi ce dif de pret is.Dar o dacia ce spui tu noua si de-ar fi din anul 2030 si tot nu s-ar apropia de un audi chiar dei din 2006 laughing cam asta este diferenta ca si mamsina vorbesc.Adica o dacia va ramane o dacia si p[este o suta de ani adica un rapan de masina.Bine acum poti nimeri un audi sa iti manince zilele, dar chestia este sa mergi si sa stii ce sa verifici cum sa verifici la o masina.Si daca spui cp nu conteaza cum adica is totusi putini? Asa mai toate masinile din ro is cu cp putini cel putin majoritatea de aia si consumu e redus.Deci daca stii ces alea rate ia ce-ti place. Daca nu conteaza pretu atunci ia un audi dar a6 nu a4.A4 is ele bune dar mai apar si probleme la eleasa si din senin. Dacia numa cand aud nu prea stiu ce s-a zic, de altfel cand aud de orice masina frantuzeasca nu-s curios laughing

Răspuns utilizator avertizat
| Simplegirlbb a răspuns: