|

Salutare șoferi, am un Opel astra g motor 1.6 cu 16 V și de ceva vreme îmi scoate foarte mult fum albastru la turații de peste 3000. Adică dacă merg sub 2000 de ture scoate puțin fum chiar nu sesizezi. Doar la plecările de pe loc și pe autostrada. Dacă pe centura Bucureștiului ii dau peste 3000 de ture deja nu mai vad mașina din spatele meu de fum. Îmi mănâncă și ulei cam 1l la 1000 de km. Dacă merg lejer îmi papa foarte puțin ulei, dar la turații mari e jale. Problema este ca eu vreau sa îmi repar motorul dar găsesc numai mecanici "buni" care îmi zic sa iau alt motor din dezmembrări, care poate fi la fel de prost sau mai rău în loc sa îl repar pe asta. Unii îmi zic ca poate fi cămașa ca pe pistonul 4 are compresia mai mica dar nu cu mult, pe celelalte compresia este în parametrii normali. Deci după unii mecanici mai bine îți iei o alta mașina. De asta de la o vreme îmi schimb singur plăcute, discuri, ulei, filtre, rulmenți roti, etc. Dar la motor nu ma bag ca nu știu. Dacă a mai avut cineva problema asta, va rog sa ma lămuriți care a fost cauza. Mulțumesc. Repet fumul îl scoate doar la accelerării de 3000 sau peste...

6 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Consumul exagerat de ulei poate avea mai multe cauze.Cauta un motor prin dezmembrari de la o masina accidentata.Sansele sa fie prapadit ca al tau sunt minime.Multi ofera garantie, adica iti primesc motorul inapoi daca nu este ok.
Reparatia la al tau costa de trei ori mai mult mult si nu ai nicio garantie.
Inlocuirea segmentilor este ca o frectie la un picior de lemn.
Trebuie facuta de un profesionist cu piese bune nu ieftineli after market.Alezati cilindri, rectificare chiuloasa, etc.

| a răspuns (pentru Panamax):

Turbina i de vina

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Denila123):

1.6 benzina nu are turbina.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Panamax):

Semeringurile la supape

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Denila123):

Se scrie simeringuri nu semeringuri.
Am scris deja ca pot fi multe cauze.
La ce intrebari ai pus pe aici la rubrica auto, se pare ca nici o motoreta nu esti in stare sa intelegi cum functioneaza.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
5 răspunsuri:
| a răspuns:

Pentru că papă ulei. Asta indica fumul albastru. Trebuiesc schimbati segmentii, adica setul motor.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează