| FreundundM a întrebat:

Ce ați alege intre varianta hatchback sau sedan pentru un Megane 2? Care e mai manevrabilă (sunt începător) care consumă mai puțin (daca e vreo diferență)? Ma interesează motorizarea 1. 5dci...

Răspuns Câştigător
Răspuns utilizator avertizat
3 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Cu masina te inveti. Ca e hatchback sau sedan tot ai nevoie de o perioada sa ii inveti dimensiunile asa cab din punctul meu de vedere e irelevant.

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Sedan e destul de greu de parcat, fundul e îngust față de aripile spate, nu vezi nimic în oglinzi.
Hatch e mică.
Mie breakurile mereu mi s-au părut ușor de parcat, pentru ca au geamuri mari pe tot spatele, vezi obstacolele lejer, la fel și poziția mașinii.

| Liviu a răspuns:

Iti spun doar atat.Parerile sunt impartite, dar cam totu suntem de acord pe urmatoarele 2 notiuni.
Masina benzina - consum cam maricel, piese ieftine.
Masina motorina - consum slabut, dar piesele te rupe.