| RB26DETT a întrebat:

Salutari, in urma cu ceva timp masina mea a vrut sa o cam ia pe ulei din cauza turbinei, mi-a bagat ulei pe admisie, scotea fum in ultimul hal, abia tragea, bun, am schimbat turbina, a mai scos fum cat a scos dupa care gata, niciun gram de fum, problema este ca acum nu mai intra turbina la prima pedala, pe liber nu se tureaza mai mult de 2500 rpm la prima pedala, abia daca ridic si apas iar intra turbina, odata ce intra masina trage bine si trage in continuare odata ce a intrat, nu moare. Am schimbat valva TCV (la vag se cheama valva n75), am schimbat si senzorul MAP, e posibil sa fie ceva afectat din cauza ca mi-a bagat ulei pe admisie? Am pus testerul pe masina, a dat eroare pe TCV si cu el schimbat, dupa o vreme s-a dus eroarea de pe TCV, a aparut eroarea pe MAP, schimbat si ala si ramane eroarea pe MAP (manifold absolute pressure), consumul mi-e ca inainte, nu consuma mai mult, cand nu intra turbina computerul de bord imi arata consum mic pe instant, chiar daca am pedala la podea, abia dupa ce mai fac o pedala si intra turbina, atunci imi arata consum mare, egr-ul merge, am vazut datele in timp real pe tester, turbina incarca 2.5 bari, masina are si stage 1 facut, e vorba de un volvo v40 1.9d din 2001, cel de 115 cp. Baietii din service sunt putin depasiti de situatie, ar trebui sa schimb service-ul cel mai probabil dar daca cineva a mai patit asta si ma poate ajuta, help!

2 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

E posibil sa ai probleme cu motorul, eroarea aia nu iese la laptop si trebuie facuta o inspectie vizuala, uleiul pleaca din motor si trece prin turbina apoi noxele in exces indica uzura motor sau turbo crapat ultima solutie

| RB26DETT explică (pentru mgtow):

Motorul e ok, nu bate, nu consuma ulei, nici antigel, antigelul e perfect curat, porneste la sfert, trage cum ar trebui sa traga, acum de cand cu problema asta uneori prima data cand intra turbina ii da cu fum dar nu ceva de speriat, dupa ce schimb treapta si bag iar pedala in ea nu mai da fum deloc, o voi duce la un alt service s-o verifice bine... Problema e ca multi mi-au spus ca e posibil sa fie din ECU, asta asa sa scape de mine repede ca au vazut ca nu-i o problema usor rezolvabila, mai ales ca unora nu li se conecteaza testerul la masina mea, dar ma indoiesc sa fie ECU, am schimbat turbina si fix atunci a crapat si el? hai sa fim seriosi, pana sa schimb turbina nu aveam problema asta.
Inca o treaba, cand o accelerez si las acceleratia, in timp ce-si revine turometrul la turatia de relanti se aude un T-T-T, ca un fel de blow off, cineva mi-a spus ca turbina refuleaza in filtrul de aer?! M-am saturat de toti mecanicii, nici nu mai stiu unde s-o duc, fiecare imi zice alta poveste si eu trebuie sa joc la 'ruleta ruseasca' pe banii mei, adica sa vad in care mecanic sa am incredere in asa fel incat sa nu schimb fara motiv prea multe piese straight face