|

Stie cineva cartoful fiert ingrasa?

11 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Consumul de cartofi poate aduce mai multe beneficii decât consumul de spanac


Cartofii sunt o sursă importantă de vitamina C, potasiu, magneziu şi fibre

S-a descoperit că în cartofi se află o cantitate mare de carotenoizi şi de flavonoizi

Consumul de cartofi poate aduce mai multe beneficii decât consumul de spanac

Cartofii provin din Ame­­rica de Sud şi au fost aduşi în Europa la începutul secolului 16. Indiferent dacă sunt prăjiţi, copţi sau făcuţi piure, cartofii sunt consideraţi ca fiind o mâncare la îndemână. Cartoful este printre cele mai consumate legume din lume.

Oamenii consumă rădăcina plantei de cartof, iar ceea ce nu ştie multă lume este faptul că, dacă această plantă este lăsată să facă fructe, fructul va semăna izbitor cu roşia. Acest lucru se întâmplă pentru că planta de cartof face parte din aceeaşi familie cu planta de roşie.

Cartoful poate aduce multe beneficii organismului uman, însă din cauza faptului că cei mai populari sunt cartofii prăjiţi, plini de grăsime, beneficiile nu mai apar. Mai mult, până şi cartofii copţi sunt „îmbogăţiţi" cu unt, brânză sau bucăţi de şuncă.

Ca urmare, de multe ori, consumul de cartofi, astfel gătiţi, contribuie serios la apariţia afecţiunilor cardiace sau chiar a unui atac de cord. Însă consumul cartofilor copţi, simpli, fără grăsimi, constituie o sursă de fibre care oferă protecţie împotriva bolilor de inimă şi, mai mult, are foarte puţin calorii. Cartofii sunt o bogată sursă de vitamina C, de vitamina B6, de potasiu, de magneziu şi de fibre, susţin specialiştii.

Cartofii mai conţin şi o varie­tate de fitonutrienţi care acţionează ca nişte antioxidanţi. Pe lângă aceste substanţe nutritive, în cartof se mai găsesc carotenoizi, flavonoizi şi acid cafeic. Cercetătorii britanici au ajuns la concluzia că în cartofi se găseşte o substanţă care poate reduce tensiunea arterială. Substanţa...2004 - 4657 + Vezi răspunsul întreg

10 răspunsuri:
| a răspuns:

Da, consumati in cantitati mari. 100gr.cartofi fierti contin 80 calorii.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Cel prajit atat

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Orice leguma fiarta nu ingrasa.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Nu ingrasa, si sunt si foarte buni :X :X

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Cartoful consumat in cantitati moderate si la anumite ore din zi sau dupa efort fizic poate fi chiar benefic pentru organism, trebuie doar consumat in cantitati moderate si fara sosuri sau unt, smantana, delikat sau alte condimente, daca se poate si fara sare in cazul curelor de slabire, eu recomand numai jumatate la o masa dintr-un cartof normal(200-300g ) si de preferat cei noi.pentru alte nelamuriri ma gasiti pe id de mess mister. florea

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Cartofii nu sunt, in general, recomandati in curele de slabire. Poti, totusi, sa mananci ocazional cartofi fierti sau copti, dar nu trebuie consumati impreuna cu carne.

Orezul alb (rafinat) nu este recomandat in dietele de slabire. Exista un tip de orez care se numeste 'basmati', cu un indice glicemic mic, care poate fi consumat ocazional. Se gaseste in orice supermarket

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Din cite am citit, da ingrasa!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Cartofi fierti nu ingrasa.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

cartofii fierti nu ingrasa, ingrasa doar cartofii prajiti

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

NU, NU INGRASA!
http://stirileprotv.ro/......ienta.html

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează