anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Bună, am o intrebare legata de meseria de educatoare. Eu momentan sunt studenta in anul 3 la stiinte economice. Vreau sa stiu daca dupa terminarea studiilor, pentru a ma face educatoare, trebuie sa fac din nou studiile de licenta pe PIPP(pegadogia invatamantului primar si prescolar), sau as putea sa merg pe master (psihopedagogia educatiei timpurii si a scolaritatii mici) asa se numeste la facultatea mea. Se poate direct masterul? Daca da, ar fi greu pentru mine neavand basicurile din studiile de licenta?
Multumesc!

Răspuns Câştigător
| WhiteLife a răspuns:

Noua ne-a spus că în facultate putem face modulul pedagogic și să predam până la liceu, sau după ce terminam facem master și putem preda și la liceu. Mă gândesc că dacă faci master e destul ca educator. Și nu cred că e așa greu, având în vedere că mulți se decid să facă asta de-abia după ce termină și masterul ca să poți să predai cred că se poate face pe orice domeniu (de exemplu, eu sunt la Farmacie și știu pe cineva care a terminat așa și acum preda chimie la liceu) și atunci ar trebui sa fie un fel de noțiuni generale, că doar după ce faci anii de școală pentru licență unde înveți ce trebuie sa predai ar fi culmea sa fie așa strict și stresant la master unde ți se spune cum sa predai, asta e părerea mea. Cred că cel mai sigur e sa mergi la o grădiniță pe care ai ochit-o, daca ai, daca nu, la una aproape de tine sau de la tine din oraș și să întrebi dacă te poți angaja acolo, poate te lasă doar cu licența și să nu mai faci masterul, sau poate te angajează de la vară și să lucrezi in timpul masterului și eventual, după ce termini, să-ți dea un salariu mai mare.

| alecsawng01 a răspuns (pentru WhiteLife):

Multumesc muult pentru raspuns, asa voi face. Voi intreba la o gradinita, din ce am tot citit aici, doar cu modulul pedagogic nu merge, dar oricum nu il am laughing.

| WhiteLife a răspuns (pentru alecsawng01):

Mulțumesc și eu și mult succes!

2 răspunsuri: