| LalaJust a întrebat:

.de ceva timp ma tot gandesc la ce facultate sa dau..si sunt nehotarata ce sa aleg dintre Medicina ( Carol Davila-Bucuresti) si Ase..In ce domeniu credeti ca se castiga mai bine? Multa lume imi spune ca e tarziu pentru medicina ( trec clasa a XII-a)...Se castiga bani din medicina..si daca da..cam dupa cati ani? Ma gandesc ca daca dau la ase. dupa 3 ani o sa castig in jur de 2000 RON.Iar la medicina trebuie sa astept 6 ani pentru un salariu de 1000-1500 RON. Mi-ar placea sa fiu medic.dar nu este o pasiune..probabil o sa primesc respunsuri de genu' sa fac ce imi place ca banii nu conteaza, insa vreau sa fiu independenta din punct de vedere financiar. Voi care credeti ca este cea mai buna alegere? Mi-ar placea sa primesc raspunsuri in special de la studentii la medicina si ase...sa-mi spuna cum li se pare la facultate si daca acum ar mai face aceeasi alegere. O zi buna!

6 răspunsuri:
| AdelinaC a răspuns:

Eu sunt la medicina, asa ca iti pot raspunde in cunostinta de cauza.De aici nu iesi medic dupa 6 ani, ci dupa minim 9(3 ani rezi-medicina de familie)si maxim 13 (7 ani rezi pentru chirurgie sau neuro).E adevarat ca si ca medic rezident iei salariu, insa e foarte mic daca te raportezi la volumul de munca.