| MariaZ2 a întrebat:

De curând mă gândeam la ce facultate ar trebui să depun dosarul având în vedere că mai am puțin timp de gândit și mă gândeam mai precis la o facultate de Design, Criminalistică sau Arte din Germania (sau ceva cu tentă spre acestea, încă nu-s documentată 100%). Mă interesa, dacă știe cineva, dacă pot intra la o facultate cu predare în engleză fără vreun certificat care să ateste că am cursuri de germană la minimum cerut și cam ce acte ar mai trebui pe lângă diploma de bacalaureat, fișa matricolă, copii personale. Mulțumesc frumos!

Răspuns Câştigător
| 90210 a răspuns:

Eu sunt studenta la drept in anul 3 si vreau sa-ti spun ca partea de criminalistica nu este foarte usoara. Daca esti intr-adevar pasionata s-ar putea sa mearga, dar daca doar te uiti la seriale si ai impresia ca e misto si interesant....in viata reala nu e chiar asa. Trebuie sa ai un stomac de fier pentru ca o sa ajungi la locul crimei si cand vei vedea victima cu un cutit in piept sau mai stiu eu ce...nu cred ca o sa-ti mai placa atat de mult.

Parerea mea este ca nu mi se pare ca asa ceva este potrivit pentru tine din cauza celorlalte optiuni. Design, arte sunt la un pol opus de criminalistica. Sincer mi se pare pierdere de timp sa te duci la facultate de arte sau de design. Daca esti talentata la pictura atunci picteaza si oamenii te vor observa. Daca esti talentata la design atunci un internship la atelierul unui designer cunoscut te va ajuta mult mai mult.

Bafta!

| MariaZ2 explică (pentru 90210):

Având în vedere că activez într-un post "la sânge" deși sunt încă elevă, știu că viața bate serialul, dar în paralel fac și diverse activități care mă pregătesc spre design, de aceea nu-s încă hotărâtă, mai am timp să mă gândesc. Întrebarea ținea strict de dosar, nu de ceea ce doresc să aleg cu vedere de ramuri profesionale. Știu că la criminalistică nu este joacă, și este opusă artelor, de aceea vreau multe perspective opuse. Multumesc frumos!

5 răspunsuri:
| Yuoia a răspuns: