| Anonim3468 a întrebat:

Buna, de unde stiu daca sunt buna pentru medicina?

Răspuns Câştigător
| Feri5 a răspuns:

Depinde de mai multi factori.
1. Cata biologie si chimie stii. Este un factor foarte important pentru ca trebuie sa cunosti foarte bine corpul uman, iar pentru asta ai nevoie de anatomie. De asemenea, si chimia trebuie stiuta foarte bine, intrucat trebuie sa intelegi cum transforma organele anumite substante sau cum lucreaza ele. Vei studia fiziologie, unde, pe langa anatomie, vei face si chimie, dar si fizica.
2. Comunicarea. Ca sa fii medic, trebuie sa stii sa comunici eficient cu cei din jurul tau. Trebuie sa stii sa vorbesti, nu sa vina un pacient la tine si sa te intrebe ceva, iar tu sa nu stii, si ala sa-ti dea doua palme. Trebuie sa stii sa reactionezi, sa-l convingi pe om ca trebuie sa faca / sa nu faca un lucru anume.
3. Banii. Este adevarat ca se castiga mult, insa nu ar trebui sa te bazezi exclusiv pe asta. Este bine sa fii cinstit, dar este si mai bine atunci cand reusesti sa duci anumite lucruri pana la capat si, la sfarsitul zilei, sa fii fericit ca ai fost productiv/ai realizat ceva.
4. Timpul. In general, la medicina nu ai mult timp liber. Este destul de limitat. Asta pentru ca vei avea foarte multe examene, foarte multa practica, foarte multe proiecte, foarte mult de lucru, in general. Dar, daca stii sa-ti gestionezi eficient timpul, te poti bucura si de relaxare.

Ti-am enumerat doar cativa din factori, sigur pot fi si mai multi.

Sper ca te-am ajutat!

Succes!

13 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Buna nu am cum sa stiu daca esti buna.

| Violleta2022 a răspuns:

Daca esti foarte silitoare la scoala si esti dispusa sa inveti pe rupte inca 10 ani de zile, atunci da-i bataie la Medicina.
Se intra foarte-foarte greu, cu medii de peste 9 si se invata 6 ani de facultate si 4 ani de rezidentiat.
Trebuie sa fii buna la tocit si memorata, sa visezi: chimia, fizica si biologia, ca astea sunt obiecte de baza.