| SipoteanuDiana a întrebat:

Buna dimineata tuturor. Eu sunt studenta la facultatea de comunicare si relatii publice. Daca dupa facultate as dori sa lucrez in domeniul criminalisticii, ar fi potrivit un master de Criminalistica și psihologia judiciară în investigația penală? As putea activa in domeniu cu acest master? Sau nu as putea din cauza ca nu am dreptul sau academia de politie? Va multumesc anticipat!

7 răspunsuri:
| RoCkKiD a răspuns:

Legislatia din Romania nu te impiedica sa urmezi un master chiar daca studiile tale de licenta sunt intr-un cu totul alt domeniu (da stiu, suntem tari). Practic poti termina relatii publice si sa faci masterul in domeniul inteligentei artificiale.

Trecand peste asta, da te poti inscrie la un master de psihologie judiciara insa trecand peste faptul ca nu ai cunostintele de baza. Dupa ce termini masteratul va trebui sa mergi la colegiul psihologilor pentru un atestat de libera practica in domeniul apărării, ordinii publice şi siguranţei naţionale iar pentru asta neavand studii de licenta in psihologie vei avea nevoie de un an de experienta si recomandarea a doui psihologi atestati.

Tine minte ca treaba e mai complicata aici si nu stiu daca la criminalistica se suprapun atestarile (gen sa implice elemente de psihologie muncii ca aia e alta atestare) dar e posibil ca pe langa cea descrisa mai sus e posibil sa mai fie nevoie de altele.

Intrebarea mea ar fi alta, neavand cunostintele de baza in domeniu, cum planuiestis a compensezi pentru ele, pana la urma expertiza ta va baga oameni in inchisoare va modela parerea judecatorilor cu privire la lungimea sentintelor, va tine oameni in penitenciare pentru ca ii dellari nepregatiti sa iasa. Stii ce presupune meseria?

| SipoteanuDiana explică (pentru RoCkKiD):

Uh...ok..am inteles acum. Iti multumesc mult pentru timpul acordat si informatii!

| RoCkKiD a răspuns (pentru SipoteanuDiana):

Cu placere.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

îți trebuie licență