| TanyaTania334 a întrebat:

Buna seara TPU! As dori si eu daca se poate cateva lamuriri in legatura cu creearea unui CV pentru angajare. Si daca cunoasteti siteuri pe care le-as putea accesa. Eu sunt studenta in anul 4 si nu am avut un job relevant pana acum.

5 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Https://www.cvmaker.ro/? gclid=CjwKCAjw5c6LBhBdEiwAP9ejGxY7K46guILGhgtOjS8HYW-EpmSozqUttyYJV8t6lH8AfvJSO3O91xoCsa4QAvD_BwE

| NLS a răspuns:

Https://mega.nz/file/IvJDACDQ#We1rgltzLBfbzrkEoVczQyVZ-EWtx1WX7St-VGZTP1E

Uite modelul pe care l-am folosit eu, chiar si la angajarea in Germania (bineinteles, acolo l-am tradus)

Nume prenume (dar eu prefer sa trec prenumele la inceput, nu e gresit, in Germania asa se prefera)

Date personale (adresa, data nasterii, telefon si email, nimic altceva)

Obiectiv (fie scrii cam ce am scris eu, fie - alternativ-, poti mentiona ce te-a atras/facut curios la anuntul lor, sau la firma lor)

Studii
(cele mai recente studii absolvite se trec in partea de sus.
DESI se trec doar studiile absolvite de regula, poti trece si statutul de stundent, mai ales daca urmaresti un post in domeniu, si esti deja in anul 4)

Limbi straine
ar fi de preferat sa pastrezi tabelul, chiar daca e vorba despre 2

Competente IT
Poti sterge tabelul meu si sa insiri ce softuri cunosti.


Experienta.
Din cate stiu eu, nu mai e necesar sa documentezi cu data exacta, si e mai putin important daca incepi cu cele mai vechi sau cu cele mai noi, atata vreme cat sunt in ordine cronologica, si nu le amesteci.

Calitati, abilitati:
trece maxim 4, si nu exagera, nu denatura, nu minti.

Hobby-uri
ar fi de preferat sa treci doar hobby-uri relevante si care iti descopera personalitatea, insusiri, trasaturi de caracter, etc

Permis auto
E de preferat ca subpunctul sa existe, si sa scrii ca nu posezi momentan permis auto.

End.

| haileewatson a răspuns:

Canva

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Https://europa.eu/europass/ro#