| croitoru1234 a întrebat:

Sunt clasa a8a si anul acesta vreau sa dau la liceul militar. Am inceput antrenamentele de saptamna trecuta. Parerile sunt impartite. Unii spun ca merita, altii ca nu. Eu as vrea sa stiu daca as avea sanse sa intru, avand in vedere ca sunt de 7 la matematica si as mai vrea sa stiu daca este adevarat ca acolo "manaci cartea pe paine"laughing)) Sunt eleva de 8.70 si ceva si mai mult de atat nu am avut ncicodata, oricat m-as fi chinuit eu.

5 răspunsuri:
Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Eu am facutdoar Academia Fortelor Terestre de la Sibiu. Eu nu cred ca merita sa-ti strici tineretea prin colegiile militare! Colegii mei a avut doar avantajul ca stiau un pic de instructie si regulamente. In rest si-au mancat tineretea prin colegiile militare. In final am iesit toti cu acelasi grad. Eu zic sa faci un liceu (colegiu) civil de matematica-fizica si daca te mai bantuie ideea sa dai la academie. Spun sincer, mie mi-a placut armata si, daca s-ar putea, as lua-o de la capat dar nu as merge la colegiul militar. Si, da! Se facea (pe vremea mea, acum peste 40 de ani) carte si cel mai renumit era cel din Breaza. Nu stiu de ce am vaga impresie ca nu mai este la fel!

| croitoru1234 explică (pentru Salontanul):

Inteleg. Sincer, imi surade ideea de colegiu militar, si as bate pentru Craiova sau Campulung. De integrat, ma integrez repede oricunde. Din cate am vazut, nici anul acesta nu se da proba scrisa, care conta undeva la 80%-70%(depinde de an). Nu ma consider un elev atat de bun, si de asta mi-e frica. Mi-e frica nu imi dezamagesc famila, dar in special pe mine. Tinand cont de faptul ca sunt eleva de 8 si ceva, parca speranta ca o sa intru mi se duce.

| Salontanul a răspuns (pentru croitoru1234):

Gresit! Proba scrisa se da si consta intr-un test grila cu 30 de itemi (10 romana, 10 algebra, 10 geometrie). Citeste aici: https://bit.ly/3nNJSkk

| Violleta2022 a răspuns: