| Introvert a întrebat:

Sunt elev in clasa a 12-a si ma gandesc sa aplic la facultatea de drept. Este cineva dispus sa imi raspunda la cateva intrebari?

Răspuns Câştigător
| Yurisa a răspuns:

Intreaba laughing

| Introvert explică (pentru Yurisa):

In facultate se imbina practica cu teoria? Sau ni se baga pe gat doar carti?

| Yurisa a răspuns (pentru Introvert):

Ce inseamna practica la tine? Crezi ca faci o facultate si gata ajungi avocat, procuror, etc? Ti se baga mii de pagini pe gat. Numai pe semestrul doi la o materie am avut doua carti de cate 600 de pagini fiecare.
Materia e destul de logica, nu toata, dar in mare parte si nu trebuie sa memorezi cuvant cu cuvant. Nimeni nu vrea asta de la tine.
Fiecare ramura de drept se intalneste cu alta si tot asa. Nu e o facultate usoara, si cei care o termina doar ca sa ajunga o diploma nu ajung bine.
Daca tu crezi ca din bancile facultatii te trimite sa contribui la rezolvarea cazurilor, sa o crezi tu! laughing Scapa de ideea asta. Logic ca tot ce inveti, chiar daca e mult ai greu o sa iti trebuiasca intr-o masura mai mare sau mai mica in viitor.

| Introvert explică (pentru Yurisa):

Adica in timpul facultatii sunt doar cursuri? Nici macar nu studiem cazuri care au avut loc?

| Yurisa a răspuns (pentru Introvert):

Uh nu? laughing De fapt, depinde de materii. Noi am mai discutat cazuri, dar pe langa materie, ca o paranteza, nu am insistat pe ele. Dr exemplu am avut o materie optionala numita "logica judiciara" unde trebuia sa facem un proiect pe anumite teme, iar unii dintre noi au ales "Procese celebre", dar atat.
Nu cred ca exista vreo materie care sa discute doar despre cazuri, e absurd.

| Yurisa a răspuns (pentru Introvert):