anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt elevă în clasa a zecea și m-am săturat să stau pe banii părinților. Am 17 ani și aș vrea să mă angajez ca barmaniță. Ce studii trebuie să urmez? Știu că e nevoie de niște cursuri speciale pentru așa ceva. Trebuie să termin liceul și să am și diplomă de bacalaurat pentru profesia asta?
Mulțumesc anticipat!

4 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Exista cursuri de calificare barman-ospatar, unde poti invata bazele meseriei si primesti calificare.
Cursurile de durata mai lunga (de minim 3 luni) iti asigura si ceva practica.

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Nu ai nevoie de bac pentru asta.
Si multe firme te pot angaja si fara cursuri. Cursurile oricum sunt usoare, costa cateva sute de lei, si de ceva, "se fac singure".
Noi in restaurant am avut si angajate de 15 ani, vara trecuta, cu contract 'pe bune'.

| Lepadatu_Stefan_1980 a răspuns:

Nu ai nevoie de Diploma de BAC ca sa urmezi astfel de cursuri, dar in momentul cand vei vrea sa te angajezi in strainatate sau la un bar, club, restaurant cat de cat cu prestigiu din Romania ti se va cere Diploma de BAC.

| fshfahydfts a răspuns:

Depinde de barul unde vrei să lucrezi! Eu am aceeasi vârstă ca tine și tot în a 10a sunt si eu. Vara trecuta am încercat si eu să lucrez la un bar, acolo m-au pus la o probă și m-au ajutat mai mult ei! Dar erau bani foarte puțini.