| dontmindme a întrebat:

Bună! Sunt în clasa a 8-a și sunt îmi sta pe gânduri întrebarea dacă ar trebui sa dau pe mate-info intensiv sau ba. Eu la informatica nu ma prea pricep ce-i drept, dar la mate sa zicem ca ma descurc. Deci, ar trebui sa dau? Poate ca voi înțelege mai bine informatica dacă ma pun serios pe treaba. Iar la fizica... Sa zicem ca ma descurc, numai nu întocmai asa de bine. So, imi puteți spune părerea voastră?

Răspuns Câştigător
| Amethyst01 a răspuns:

Trebuie sa te gandesti daca ai fi capabil sa duci atatea ore si daca ai putea sa iti sacrifici timpul liber ca sa aprofundezi.
Ai putea sa te interesezi de la elevii de la profilul respectiv in legatura cu profesorii de info. Daca sunt genul care cer mult, mai bine nu. Daca sunt dispusi sa ia elevii aproape de la 0, atunci da la acest profil.

| dontmindme explică (pentru Amethyst01):

Cred ca cel mai bine ar fi sa aud de la surse sigure. Singura mea mare problema este informatica, pentru ca nu am făcut prea multe în 5-8 și ma gândeam ca poate va lua de la zero, asa cel puțin am inteles. Iar partea cu sacrificatul timpului... eu zic ca as putea reuși ci putina ambitie

9 răspunsuri:
| Nirvanaaa a răspuns:

Da pe mate info, dar nu pe
Intensiv dacă nu prea te pricepi.

| dontmindme explică (pentru Nirvanaaa):

Problema e ca este doar pe intensiv la liceul unde vreau sa dau eu. Cu restul ma pot descurca, numai la informatica nu știu întocmai multe lucruri. Nu am făcut mai nimic în clasele asta 5-8 la info dacă stii ce vr sa zic laughing Dar am inteles ca se reia materia?

| Nirvanaaa a răspuns (pentru dontmindme):

Da se face de la capat teoretic, ca in clasele 5-8 este un fel de TIC din câte îmi amintesc (o sa faceti și d-ăla, dar nu știu câteva ore- eu am prins o ora de tic și o ora de informatica ca asa era pe științe). Depinde de tine dacă îți va placea sau nu. Dacă vrei neaparat la liceul ăla, mergi pe profilul ăsta și dacă nu faci fata te transferi in anul următor.

| RxTx a răspuns: