| ChiriacAlexandra a întrebat:

Sunt studenta in ultimul an la Facultatea de Biologie din Cluj (UBB ). Dupa terminarea facultatii as dori sa urmez master-ul in "Studii avansate in Investigatie Criminalistica si Medicina Legala" din cadrul Universatii de Medicina. Dupa terminarea acestui master, o sa pot profesa? Visul meu este sa ajung criminalist, o sa pot cu acest master? Sunt persoane care spun ca da, se poate, si altele care sustin ca o sa pot obtine un post doar din sursa externa. Stie cineva sa imi dea mai multe detalii? Va rog.

Răspuns Câştigător
sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Dacă titlul acelui master spune asta, atunci pentru asta te pregătește.
Meseria de criminalist în realitate nu este aceea din filme și media, adică mister și fascinația morții, presupune multe aspecte tehnice.
Dar referitor la calificare. Este o meserie interdisciplinară și aspectele tehnice te califică pentru post dar nu te califică ca maestru. Astfel vei fi repartizată într-o echipă unde vei învăța din cazuistică, pe viu.
Mai este un aspect la care trebuie să te gândești. Fiecare caz se referă la o tragedie umană, și fără să vrei vei fi implicată sufletește.
Aceasta consumă neuroni. Sau ești din start cu nervi tari, sau vei suferi.

3 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Da, vei putea profesa, dar numai daca vei reusi sa te angajezi si angajarea se poate face doar daca exista posturi libere, indeplinesti conditiile cerute, se fac angajari din sursa externa si reusesti la concurs.

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Masterul te califică dar nu îți asigură postul.

| ChiriacAlexandra explică (pentru sadrian46):

Asta am vrut sa stiu caci o tipa care este jurist si urmeaza acelasi master mi-a spus asa " E mai mult pasiune. Dar nu iesi din master cu o specializare sau cu o meserie in mana".
Nu as vrea sa il fac si sa ma trezesc ca nu am nicio specializare, ca nu sunt calificata pentru postul de criminalist.

| sadrian46 a răspuns (pentru ChiriacAlexandra):