| TheRussianBias a întrebat:

Buna!

Sunt un student în UK la informatică la o universitate de prestigiu (în top 5 pe info în UK). Voi termina anul următor și din câte se pare, cred ca voi termina cu first (pentru necunoscători este cel mai mare calificativ pe care îl poți obține la o universitate în UK). Momentan eu fac un internship la JP Morgan, ca software developer și la anul intenționez să fac unul la Google sau AMD/Intel/Nvidia anul următor, după ce termin universitatea. Vreau sa vă întreb un lucru.

Eu intenționez să mă întorc în România după ce îmi termin studiile și mi-ar plăcea să mă angajez la Adobe. Cât credeți că al putea să câștig la angajare și după, mai departe, peste 5 ani aproximativ?

Nu accept mesaje precum „în UK ai salarii mai mari"

Răspuns Câştigător
| FreddieM a răspuns:

Un tip cu nivelul tau de pregatire nu ar trebui sa se preocupe pentru salariu. In Romania vei lua bani substantial mai multi decat altii, dar mult mai putin in comparatie cu ce ai castiga afara. Alegerea iti apartine. Vrei banaret adevarat, sau langa mamica si taticu cu bani,, romanesti''.
Cheers

| TheRussianBias explică (pentru FreddieM):

Nu știu dacă e bănet adevărat. Dacă în Londra câștigi 80k lire, după taxe și chiria imensa chiar iei rămâne mai nimic laughing)

| FreddieM a răspuns (pentru TheRussianBias):

80k dupa taxe raman 55k, aproape 4600 pound pe luna.
Flatul e in jur de 1000-1500, cu 2000 de pound iti iei un flat superfain. (depinde de exigente si pretentii si daca vrei cu adevarat sa strangi bani).
Mancarea si alte chestii esentiale nu la bag in discutie. De exemplu, Tesco are preturile la fel in TOATA tara. Cantitatea de mancare pe care o cumperi de 100 de pound pe saptamana nu-ti incape in frigider, imposibil sa cheltui mai mult de 400 pe luna. Mai pun si alte facturi, council tax, energie, telefon, transport, hai sa zicem alti 500.
Raman curati 1700. E doar un exemplu, dar am o nedumerire, de ce neaparat Londra? Ca profesia ta e ceruta peste tot.
Cheers