| FaraNume999 a întrebat:

TPU! Ce parere aveti despre meseria de "Sofer pe tir"? Mentionez ca am 17 ani, sunt la un profil de mate-info, insa desi la matematica sunt un elev de nota 7-8, la informatica nu reusesc sa excelez si de abia de iau nota 5 si lucrul acesta a pus capac, avand in vedere ca eu nu vreau sa lucrez intr-un domeniu ce are la baza stiintele exacte. Si, avand in vedere situatia, m-am gandit sa ma orientez spre asa ceva. Ideea e ca am impresia ca mi-ar place aceasta meserie, avand in vedere ca nu sunt un tip sociabil si vreau sa imi petrec cea mai mare parte din timp singur. Si as vrea sa stiu care sunt avantajele si dezavantajele acestei meserii. Imi cer scuze pentru unele greseli gramaticale sau de ortografie...Va multumesc!

5 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Pana la 21 ani mai ai timp sa te hotarasti. viata e grea. departe de casa mereu, mancat, dormit, spalat in tir

| greyhound a răspuns:

Puncte pro : meserie cautata peste tot, se poate castiga bine chiar si in Romania, nu ai multi sefi, calatoresti mult
puncte contra : risc de accident, stres, hemoroizi, nopti departe de casa
Sunt insa foarte multe joburi de soferi de tir, foarte variate, poti fi foarte norocos sau foarte ghinionist, am cunoscut tiristi care o duceau incredibil de bine si la fel si unii care se spalau cu oala in spatele remorcii in parcare

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Este o meserie platita, riscanta, obositoare si mai tot timpul esti pe drumuri. Intre 6 si 10 saptamani numai pe tir.

| DemBow a răspuns: