| RobertCommandant419 a întrebat:

Bună TPU
Sunt elev în clasa a XI-a și eram decis, până nu demult, să urmez Facultatea de Medicină, Medicina Generală. Însă, între timp, am aflat de existența Facultății de Inginerie Medicală care mă incită, dar despre care nu prea găsesc informații. Vă rog pe cei care îmi puteți oferi informații despre această facultate, ce avantaje /dezavantaje sunt, cum se intră, ce materii se studiază, câte examene se dau, ce meserii/oportunități sunt după absolvire, ce avantaje/dezavantaje are Ingineria Medicală în comparație cu Medicina, să îmi răspundă.

Răspuns Câştigător
| ILoveCringe4427 a răspuns:

Salut,

Sora mea a terminat inginerie medicala si a fost la liceu sanitar inainte de asta. Ca si referinta mai am prieteni absolventi de medicina generala.

Ca si raspuns scurt, nu au nici o legatura una cu alta.
Medicina generala este pentru a deveni medic/asistent.

Ingineria mecanica este o facultate de mecanica. Vei studia trunchiul de mecanica, materii precum chimie anorganica, compozitia materialelor, aerodinamica, fizica si matematica practica etc

Ca si prospecte de viitor ai de ales intre pozitii de inginer mecanic sau designer de produse mecanice.

Pentru mai multe detalii citeste: https://www.prospects.ac.uk/......ngineering

| RobertCommandant419 explică (pentru ILoveCringe4427):

Mulțumesc frumos pentru răspuns
Îmi poți spune, te rog, sora ta ce lucrează acum? Ți-aș fi foarte recunoscător dacă mi-ai putea spune ce avantaje/dezavantaje ar fi la Inginerie Medicală în Cluj-Napoca vs Timișoara.

| ILoveCringe4427 a răspuns (pentru RobertCommandant419):

Salut,

In general facultatea din Cluj este mai buna, daca nu locuiesti in Timisoara sau foarte aproape de localitate si poti alege din ambele iti sugerez Cluj (Facultatea din Cluj este clasificata ca nr 663 la nivel mondial, deci e ceva).