| Yasmine1999 a întrebat:

Sunt studenta anul 1 la Facultatea de finanțe bănci și burse de valori. As avea câteva întrebări, dacă ma puteți ajuta.
1. Ce job pot avea dupa ce termin studiile?
2. Salariile sunt bune?
3. Facultatea este grea?
Va mulțumesc!

7 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

"Sunt studenta anul 1 la Facultatea de finanțe bănci... facultatea este grea?"

- păi, tu să ne spui asta!


""Sunt studenta anul 1 la Facultatea de finanțe bănci... Ce job pot avea"

- tocmai ai scris in intrebare!

| Yasmine1999 explică (pentru sierra1):

Având in vedere ca am 3 săptămâni de când am început facultatea, e normal sa întreb. Nu am de unde sa știu momentan dacă e ușoară sau nu.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

1. nu era normal sa te gandesti ce serviciu iti place/doresti in viata si dupa aceea sa mergi la facultatea cu pricina?
si sa-ti si raspund, la banca, in asigurari, pe bursa de valori ma cam indoiesc, ce trebuie sa stii acolo nu te invata la facultate.

2. in banci nu sunt fenomenale, 2000-4000 lei depinde de ce faci, daca esti in front office, daca esti in back office poti ajunge pana la zeci de mii de ron, daca ai competente si in functie de posturile libere.
3. daca stii matematica e floare la ureche, daca nu, e usoara

| Yasmine1999 explică (pentru anonim_4396):

Am mers la aceasta facultate pentru ca sunt atrasa de acest domeniu, și mi-as dori sa muncesc intr-o banca, dar am auzit multe păreri, cum ca nu e atât de buna aceasta facultate, și de asta sunt puțin cam panicata, sa zic așa.

| sierra1 a răspuns (pentru Yasmine1999):

"m auzit multe păreri, cum ca nu e atât de buna aceasta facultate"

și dacă cineva de pe TPU iți spune "așa e!" ce faci, te muți la altă facultă?

| Yasmine1999 explică (pentru sierra1):

Din păcate așa sunt eu, ma cam las influențată de părerile celor din jur. Cu alte cuvinte, ascult gura lumii?

| sierra1 a răspuns (pentru Yasmine1999):

Nașpa