| cin a întrebat:

Buna ziua.
Doresc un sfat, o recenzie, o alegere.
Am primit doua oferte diferite, una in care sa lucrez ca asistent relații cu clienți remote enel, iar una sa lucrez ca și consilier relații clienti rezidențiali EON.
Ce ar fi mai avantajos?
Remote sau direct cu publicul?

Răspuns Câştigător
| sofisis a răspuns:

Ai conditii optime sa lucrezi de acasa? Eu as merge pe remote. Iesi mai bine cu banii si ...stai acasa

19 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Care job se plateste mai bine?

| cin explică (pentru Violleta2022):

Cel de la EON, însă trebui luat in calcul ca de doua ori pe săptămâna fac naveta dus-întors 120 km, iar in restul săptămânii stau intr-o garsoniera care este a mea, însă platesc utilități, gaz, lumina.

| Violleta2022 a răspuns (pentru cin):

Asta numesti tu naveta? Doar 120 km?
Noi facem asta zilnic in Sydney, sa mergem la munca si inapoi.

Daca pozitia si salariul sunt mai avantajoase la EON, atunci merita sa mergi 120km de 2 ori pe saptamana.

| cin explică (pentru Violleta2022):

Însă conteaza mult și ce fel de oameni vin, conteaza și ora la care trebuie sa ma trezesc dimineața.
Oamenii sunt foarte nervoși, vin cu tot felul de probleme, nu au răbdare, nu înțeleg ca se fac programari.

| Violleta2022 a răspuns (pentru cin):

Pana la urma pe tine te intereseaza munca sau nu?
vad ca ai inceput sa gasesti cusururi inainte camacar sa ai postul?
Astai lene mare, baiete.
Drag de munca nu se vede!

| suntserios a răspuns (pentru cin):

Violeta fiind Violeta... nu renteaza naveta de 120km in Romania nicia daca ti-o plateste angajatorul.

| cin explică (pentru suntserios):

Sincer, cât mi-a venit gazul, curentul, întreținerea, bani de motorina. Cu salariul de acolo, abia ce ajunge sa treci de la o luna la alta.
Cu toate ca stau doar pe timpul nopți in acea garsoniera.

| Violleta2022 a răspuns (pentru cin):

Asa este, mai bine zaci acasa la caldurica ca pica banii din cer pentru gaz, curent, intretinere, motorina, mancare samd.