| BucurCristina a întrebat:

Ce visati sa va faceti atunci cand erati foarte mici(pe la 4-5 ani)? Dar cand erati la scoala generala? Acum ce meserie v-ati ales? De ce?

Eu cand aveam 5 ani voiam sa fiu educatoare pentru ca imi placea foarte mult de educatoarea mea.
Acum visez sa ma fac jurnalist si sa scriu numai adevarul despre ceea ce stiu si am vazut.

21 răspunsuri:
| RAY a răspuns:

Nu stiu ce visam cand aveam 4, 5 ani, in generala imi placea astronomia, ma uitam mult la Discovery Science, deși visam sa devin astronaut, acum lucrez in reparati calculatoare si rețelistica, imi place ceea ce fac

suntserios
| suntserios a răspuns:

Chiar nu am avut un vis cand eram mic... probabil sofer de tir. Dar daca ma intreba careva ce vrei sa te faci cand ai sa fii mare raspundeam mereu "Habar nu am".

Acum sunt inginer in IT, cu burta, ochelari si dureri de spate de la stat 10 ore in fata calculatorului

| AnonimulCareVreaSaRamanaAnonim a răspuns (pentru suntserios):

Bine ca esti serios.

| anonim_4396 a răspuns (pentru suntserios):

Foarte fain! inginer in IT! daca tot esti profesionist in acest domeniu imi poti zice vreun program sau un soft care sterge sau face bypass sau unlock la un ipad blocat in icloud fiindca unchiul meu si-a uitat parola si mia la dat mie ipadul si nu resuesc sa il scot din icloud! ma ajuti te rog frumos frumos cu un sfat! am incercaty toate programnele... gen: icloudin, doulci activator redsn0w, etc! daca ai vrea macar niste comenzi cmd sa imi zici poate reusesc sa fac ceva! (multumesc!)
happy

| suntserios a răspuns (pentru AnonimulCareVreaSaRamanaAnonim):

Sunt, de ce sa nu fiu?

| suntserios a răspuns (pentru anonim_4396):

Sunt programator, nu spargator de ipad uri.

oricum nu exista ce vrei tu, un device appel blocat in iclod poate fi aruncat daca nu stii datele.

Iar parola se poate reseta, nu e asta problema.

| Bisbiavatar12 a răspuns (pentru suntserios):