| MihaiTheBest481 a întrebat:

Cum pot ajunge Pompier SMURD? Existe cursuri speciale pentru incadrarea in acest domeniu?

Răspuns Câştigător
| romeo78 a răspuns:

Intră pe site-ul oficial al IGSU și nu afli totul. Sau direct la birourile de la stația de pompieri. Cea mai sigură cale de aflat. Căci, ce a fost valabil pentru cineva, poate să nu fie valabil pentru dumneavoastră.

12 răspunsuri:
Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Pai ori pompier, ori SMURD? La SMURD sunt paramedicii asistentele, toti civili. Pompierii sunt militari.

| MihaiTheBest481 explică (pentru Salontanul):

Man Exista "Pompierii SMURD" uita-te la poza asta frt:
https://imgur.com/a/5XgxYRy

| Salontanul a răspuns (pentru MihaiTheBest481):

Aia sunt SMURD-ul. Un serviciu care apartine de pompieri si sunt paramedici cum ti-am spus mai sus. N-o sa vezi nicicand un paramedic cu furtunul de pompier in mana. Ideea este ca vrei sa te faci paramedic. Te duci la cea mai apropiata unitate de pompieri si intrebi. Poti face si un curs de prim-ajutor si te inscrii la ei voluntar. O perioada nu vei fi platit. Apoi poti sa te angajezi.

| MihaiTheBest481 explică (pentru Salontanul):

Pai am de gand sa aplic pentru voluntariat la 16 ani

| ElSueno a răspuns (pentru Salontanul):

Eu stiam ca pentru SMURD se face scoala de pompieri de unde, bineinteles, iesi pompier iar apoi se fac cursuri de specialitate pentru a deveni paramedic.

Răspuns utilizator avertizat
| Salontanul a răspuns (pentru Joker3134):

Nu stiu cat este de greu de intrat ca eu n-am lucrat la pompieri. Am fost doar militar MApN. Salariul poate fi asemanator deoarece este membru al echipajului si chiardaca sta langa masina are si el responsabilitate sa functioneze masina, sa nu curga furtunele, le schimbe, etc. Mai mult, raspunde pentru transportul in siguranta al echipajului. E o responsabilitate mare.

Răspuns utilizator avertizat
| Salontanul a răspuns (pentru Joker3134):