anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Cum pot face bani dacă sunt elev şi momentan nu am ocupație?

Mă pricep la actorie, dar nu ştiu cum să mă evidentiez.

5 răspunsuri:
| Adry05 a răspuns:

Ai putea sa te inscrii intr-o trupa de teatru, poate cu timpul ajungi sa castigi si bani, depinde de cat de buna e acea trupa si acum alege sa-si gestioneze fondurile. De exemplu unde am fost eu, era ok, castigam la festivaluri dar banii din premiu gen ii lua profesorul si atunci nu mai plateam taxa pentru trupa si nici transportul catre orasele unde aveam festivale.

| Violleta2022 a răspuns:

Depinde cati ani ai! Peste 15 ani poti imparii pliante pe la magazine si case, poti merge la munca la gradini, poti face ceva treburi casnice pe la vecini.
Dar in actorie, mai ai multi ani de invatat, pana sa ajungi actor, ca sa poti profesa!

| KinderBeeeib a răspuns:

Buna! Depinde si de cati ani ai. Daca esti ceva mai mic poti sa vorbesti cu parintii tai\alte rude\vecinii si sa ii ajuti la treburi in schimbul unei sume.Sau ai putea sa aduni cateva dintre lucrurile TALE mai vechi\pe care nu le mai vrei si sa incerci sa le vinzi, dar nu uita ca ai nevoie de acordul parintilor. Daca ai peste 15 ani, poti sa te angajezi cu jumatate de norma\in weekend

| Anonima5665cool a răspuns:

Te angajezi cu jumatate de norma?

| Loredanaloveee a răspuns:

Daca esti bun la actorie, poti sa te inscrii la un curs si sa participi la piese de teatru sau ce iti place sa faci dar pana ajungi acolo poti sa angajezi la un magazin