| IDK20 a întrebat:

Cum stiu ce vreau sa fac in viata? Cum ati procedat voi?
Am o mare dilemă.
Mai este o lună si termin primul an de facultate si nu prea ma pasioneaza facultatea sau ce urmeaza sa fac după. Sunt la asistenta medicala din cadrul Umf si nu ma atrage profesia de asistent medical, fie ca salariul este ok.Sunt in sesiune si nu am motivatie sa invat si ma gandesc sa o las de pe acum, fara sa mai dau examenele.Nici nu m-am gandit foarte mult inainte de a face decizia asta, mai mult m-a indemnat cineva.Eu ma gandeam sa dau la medicina dentara sau la psihologie.Am sanse mari sa intru la prima, mi se pare putintel interesant dar am auzit ca te angajezi greu si ca trebuie sa iti faci propriul cabinet stomatologic.Imi plac cat de cat materiile ce se studiaza la UMF insa este si mult de tocit, lucri care nu prea imi place si nu stii daca m-as descurca.Si in legatura cu psihologia, mă atrage cat de cat insa nu am foarte multe informatii despre aceasta facultate.Si in acest caz, am auzit ca iti gasesti loc de munca greu si ca acest domeniu nu e foarte cautat in Romania, nu stiu daca este adevarat.Nu ma simt mai atras de una si mai putin de cealalta, n-am mai fost mai nehotărât in viata mea. Poate imi dati niste informatii despre cele 2 facultati.

Răspuns Câştigător şi Apreciat de Editori
| LadyKanae a răspuns:

Hei! În primul rând, încearcă să te gândești atent la lucrurile care îți plac cu adevărat, ce meserie ți-ar surâde și pe care ai face-o cu plăcere (și să înveți cu plăcere să o faci, de asemenea).
În al doilea rând, mulți oameni trec prin ceea ce treci tu. Persoana care știe cel mai bine ce să facă mai departe ești chiar tu: o să fie decizia ta dacă vei continua această facultate sau dacă te reprofileze. Nu îți poate răspunde nimeni exact "ce e mai bine".