| Ioan489 a întrebat:

Curand voi lua parte la un interviu de angajare, pentru un post care nu necesita experienta (necesita abilitati tehnice pe care eu le pot insusi avand in vedere experienta mea anterioara ca liber profesionist in domeniul de dezvoltare web). Cum ar trebui sa raspund la intrebarea: Ce poți să ne spui despre tine? Puteti sa-mi dati un model dupa care sa pot sa-mi construesc un potential raspuns? Avand in vedere ca datele strict personale sunt irelevante, dupa ce stiu eu, la o astfel de intrebare ( care n-au nici o legatura cu postul in cauza ), si date referitoare la o experienta anterioara nu prea ma ajuta avand in vedere ca nu am experienta anterioara ( decat cea precizata mai sus ) si postul respectiv nu prea necesita cine stie ce experienta de munca, ce ar trebui sa spun? Si cum sa incep? Ma cheama... sa ma introduc? Sau pot sa incep direct spunand, de exemplu ca am absolvit liceul tehnic si ca de atunci am lucrat ca dezvoltator web liber profesionist? Sa spun asta?

2 răspunsuri:
| GabiDumitrescu a răspuns:

Pai povestesti despre experienta ta ca freelancer si mai ales de ce ai vrea sa te ingropi intr-o firma. Da chiar, daca ai experienta ca freelancer, de ce naiba nu iti faci un SRL ca sa iti platesti darile si sa tragi tare pentru tine si vrei sa te ingropi profesional ca sclav pentru altii?

| RoCkKiD a răspuns:

Salutari,