| Davido41 a întrebat:

Daca doresc sa devin profesor sunt obligat sa fac modul psihopedagogic pe durata facultatii sau e un modul pe care il faci la sfarsit de facultate? Nu stiu cum functioneaza modulul asta, imi poate explica cineva?

3 răspunsuri:
| zilog a răspuns:

Nu o șă îțî explice nimeni pentru că am tot pus și eu acestă întrebare și nu sa înfipt nimeni să răspundă, dacă găsești vreun răspuns valabil dămi și mie de știre!

Eu sunt inginer electronist și doresc să fac propria mea școală unde să predau electrică electronică electrotehnică pe bune
CRED CĂ EXISTĂ OAMENI CARE CHIAR VOR SĂ ÎNVEȚE ÎN REALITATE și nu doar ciofligari care vor să aibă doar o hârtie.

Eu sunt dispus să mă împlic să pun la dispoziție piese de 6000 euro pe care să facă practica
scule de 4000 euro pe care să învețe

Eu toată viața am investit cam 50% din tot ceea ce am câștigat înapoi în piese
adică 90% din banii pe care i-aș fi putut face praf să ii dau pe mașini sau case sau haine sau mâncare sau jmecherii
Eu i-am investit in a avea o șurubelniță de calitate, o lupă de calitate, un microscop de calitate, un oșciloscop bunicel, aparate de măsură... piese IGBT-uri tranzistori lămpi și multe alte componete electronice
Eu după ce luam banii de la un client dădeam statului partea lui si ce îmi rămânea mie inafară de chirie si haine șî mâncare cumpăram de ei piese.

Iar acum aș vrea să ajut cetățenii Români să ducă mai departe neamul Românesc să invețe o meserie să își câștige o pâine prin muncă cinstită aici pe meleagurile mioritice.
Pt că alfel se umple țara de tot felul de alte rase și Românii vor dispărea de tot!
Vor fi îlocuiți dacă toată lumea pleacă vin alții și adio România se va chema Afiraca sau chiar mai rău de atât

| JeratiX a răspuns (pentru zilog):