anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Daca la un interviu pentru angajare vi se pune intrebarea:
"Cand ai de luat o decizie ce faci? Intrebi superiorii sau iei singur decizia?"
ce ati raspunde? De ce credeti ca raspunsul vostru este cel bun?

Răspuns Câştigător
suntserios
| suntserios a răspuns:

Tot e discutabil... despre ce decizie e vorba. Ca pot fi functionari publici care pot lua decizii in anume cazuri si care trebuie sa urmeze o procedura standard.

Raspunsul meu ar fi fix asa.

"As lua decizii doar daca fisa postului imi permite acele decizii si nu exista alte proceduri care sa reglementeze altfel "

8 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Pai mna, depide ce putere de decizie are jobul si ce responsabilitati imi sunt date. Ca exista joburi care implica doar executia, joburi care implica decizii, joburi care le implica pe ambele samd...

| OAly a răspuns (pentru suntserios):

Un job de functionar public de exemplu.

| suntserios a răspuns (pentru OAly):

Tot e discutabil... despre ce decizie e vorba. Ca pot fi functionari publici care pot lua decizii in anume cazuri si care trebuie sa urmeze o procedura standard.

Raspunsul meu ar fi fix asa.

"As lua decizii doar daca fisa postului imi permite acele decizii si nu exista alte proceduri care sa reglementeze altfel "

| GabiDumitrescu a răspuns:

Iau decizia singur. Superiorii ar trebui sa fi facut astfel ca eu deja sa am clarificate proceduri si decizii pentru orice scenariu posibil, plus abordari optime pentru cele neprevazute. Raspunsul meu e bun pentru ca am fost in pozitia asta de mai multe ori. Superiorului ii comunicam doar ce decizie am luat si DE CE am luat decizia aia, nu stateam dupa el sa hotarasca in locul meu. P.S. Functionarii publici sunt de cele mai multe ori niste imbecili. Aia nici cu mama sefilor nu sunt in stare sa decida nimic. Daca i-ai scos din scenariul standard, toti sunt mincati.

| cristimihailov a răspuns:

Daca decizia tine de tine si ai toate datele, atunci o vei lua singur.

Daca decizia implica date pe care nu le ai, incerci sa le obtii si daca le-ai obtinut, intrebi superiorul pentru validare.

Daca decizia nu tine de tine, vei redirecta decizia catre persoana potrivita, astfel incat decizia sa se ia conform standardelor firmei.

| SG1995 a răspuns:

Depinde de decizia care trebuie luată, cât de importantă, cât de repede e necesar să fie luată, ce așteaptă angajatorul de la mine.

| Goete a răspuns:

Cand Am de luat o decizie, o iau. Nu intreb nici un superior.
Raspunsul meu e cel mai bun pentru ca, precym spui, Eu Am de Luat Decizia - deci nu depaseste competenta mea si nici nu e logic sa imi deranjez sefii cu problema respectiva.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Depinde ce decizie trebuie luată. Dacă ține de conducere și administrare, vorbesc cu șefii cei mari. În aceste situații nu poti lua decizii după bunul plac. Dacă ține de partea executivă, atunci mai iei și singur deciziile cu munca pe care o faci. Lucrurile mici pot trece neobservate și fără să știe superiorii. Dacă sunt treburi serioase, atunci nu poți lua decizia singur pentru că mai apoi te poate costa locul de muncă, să te sancționeze din salariu, etc. Tu trebuie să știi dacă decizia pe care o iei îți intră în atribuțiile de serviciu sau trebuie să te sfătuiești cu superiorii.

| ClaudiuM1997 a răspuns:

Daca esti sigur de decizie si tine de responsabilitatiile tale, atunci o iei singur. Daca nu esti sigur, decat sa gresesti, mai bine sa intrebi de 10 ori superiorul. deci, depinde de situatie.