| daana a întrebat:

Daca sunt o perosoana sensibila din fire, pot sa lucrez ca asistenta medicala? Mama mea are aceasta meserie, dar e mai dura decat mine, mai puternica. Eu nu stiu daca as putea rezista sa lucrez intr-un spital, adica daca m-as putea obisnui. As vrea sa aleg aceasta meserie pentru ca vreau sa plec in strainatate. Si e una dintre cele mai cautate meserii din UE. Si nu stiu daca as face asta toata viata, pentru ca multe care au fost asistente si-au schimbat complet meseria(peste cativa ani). Cred ca asa o sa fac si eu daca nu o sa-mi placa chiar deloc.

10 răspunsuri:
| Floreenofficial a răspuns:

Pai sigur ca poti.nu trebuie sa te sperii insa de sange si nici sa te lasi intimidata de pacienti! succes!

Abh
| Abh a răspuns:

Eu sunt asistenta medicala si sa stii ca nu este o meserie usoara. Te solicita atat fizic, cat si psihic iar daca nu o faci cu pasiune va fi o corvoada pentru tine.

GânduriAlbe
| GânduriAlbe a răspuns:

Dacă nu ţi-ar place nu fă aşa ceva pentru că nu are sens pur şi simplu. Eu zic că te-ai obişnui. E normal ca mama ta să aibă un caracter mai puternic mai dur din moment ce a lucrat atâţia ani, având meseria asta. S-a obişnuit şi aşa vei face şi tu dacă ai să te hotărăşti să faci asta. Depinde de tine! Baftă!

| yumeee a răspuns:

Depinde ce înţelegi prin "sensibilă din fire".
Eu spre exemplu sunt "sensibilă" în sensul de. plină de compasiune, mult prea plină de compasiune, mă afectează fff tare să văd un om, sau un animal rănit, sau în durere. Dacă eşti la fel, nu cred că asistentă medicală e slujba ideală pentru tine, mai ales că nu pari foarte entuziasmată în legătură cu ea.
Dacă nu e slujba pe care o doreşti, de ce s-o practici? Sunt multe alte slujbe care te pot duce peste hotare.
Dacă, dimpotrivă, ţi-ar place să fi asistentă medicală, în ciuda sensibilităţii tale, ar trebui să o faci. Viaţa e una şi e firesc să faci ceea ce îţi place. Nu ţi-ar place să îţi alegi o slujbă de la care să vi acasă obosită, nervoasă, sictirită.