| Audrey1912 a întrebat:

De ce suntem antrenati sa intoarcem privirea cand un angajat nu isi face treaba cum trebuie. Am avut o multime de experiente in care, fie m-am dus la coafor sa ma vopsesc si am iesit cum am intrat sau nu am obtinut nici pe departe ce am vrut. Sau am avut casiere enervante care au tipat la mine sau s-au miscat in reluare, am avut menajere in hoteluri care nu dadeau in camera cu zilele, in urma carora am gasit par - smocuri, la cazare- pe podea si chelneri care mi-au gresit comanda, ba chiar si o chelnerita la o pensiune de la Cheia careia I-am cerut un pahar cu apa si care mi-a spus sa vin eu la bucatarie sa spal paharele, ca ea nu are de gand. De fiecare data, am vrut sa depun o plangere sau sa ma plang, sa comentez, sa fac ceva. Si de multe ori am depus plangeri, am cerut mustrarea angajatului, concedierea, etc. Am depus recenzii negative si multe altele, dar mereu mi s-a spus ca n-are rost, ca sunt enervanta, ca ce fac e rau, ca dustrug cariera unei persoane care poate are nevoie de salariul respectiv. De ce? De unde vine conceptul de a intoarce privirea si de a lasa de la sine in situatia in care platim aceste servicii, prin comision.

Răspuns Câştigător
| Ririru a răspuns:

Buna,

Pai ai dreptate, nu? Ca daca si-ar permite ceva mai mult, nu ar lucra ca si casiera sau chelnerita. Toata lumea are zile proaste, intra-devar imi e destul de greu sa cred ca ti s-a raspuns chiar atat de urat, e dreptul tau sa faci o reclamatie pentru a imbunatati anumite servicii pentru care tu platesti ( desi eu traiesc in Bucuresti si n-am intampinat atatea persoane care nu-si fac datoria, ceea ce ma face sa ma intreb ce fel de locuri frecventezi de dai numai de astfel de persoane ).
Probabil persoanele astea eu anumite frustrari, ca muncesc mult pe bani putini, sau au o zi mai proasta. Iar asta ni se poate intampla tuturor. Probabil pentru ca asa esti tu construita, un om bun.

2 răspunsuri:
| Kogaion a răspuns:

Probabil, pentru ca si noua ni s-a intamplat odata in viata ceva asemanator, probabil pentru ca stim cum suntem tratati de catre angajator, pentru ca lucram pe un salariu mizer, pentru ca avem suferintele noastre si nu stam sa mai facem altele, probabil ca daca economia acestei tari era una dezvoltata, precum in alte tari, cu siguranta am fi avut parte de mai mult respect si servicii de calitate. Sincer iti spun, eu nu am avut parte de astfel de neplaceri pe unde m-am dus, dar fara sa ma laud, am cautat intotdeauna sa ma duc undeva mai select, mai scump daca vrei, pentru ca stiu ca acolo exista respectul fara de client.

| Ivy86 a răspuns:

Sincer nu știu cum da ai nimerit numai servicii de proasta calitate... poate standardele tale sunt prea mari.
Da asa ocazional și eu am întâlnit un casier mai lent sau un chelner fără chef de munca, dar asta foarte rar.
Asa e salariul e totuși mic, orele și munca e multa, nu oricine poate rezista cu zâmbetul pe buze.