| helphelphelp a întrebat:

Hei, TPU! Precizez ca sunt a 11-a și ca m-am hotărât *da, destul de tarziu* sa dau la medicina. Îmi puteți spune cumva ce materie întra la biologie și la chimie? E grea chimia pentru admitere la Timișoara? Mulțumesc, ofer funda.

Răspuns Câştigător
| WhiteLife a răspuns:

Nu e târziu în a 11-a, cam pe acolo încep toți de pe profil real. La Timișoara dai din chimia organica (clasele 10-11) și biologia umană si genetică (11-12). Intra pe site-ul facultății, vezi ce scrie legat de admitere, apoi suna la secretariat sa întrebi de cărțile cu grile pe care trebuie sa le inveti pentru admitere. Acolo ai și bibliografia. Faci rost de manuale, le înveți bine, apoi te pui sa rezolvi grilele de admitere. Chimia e un pic mai grea, mai ales problemele, dar se poate. Ideea e sa știi biologia la perfectie, la chimie să înveți tot ce tine de teorie și lucruri de baza și de-abia dacă îți mai rămâne timp te apuci să rezolvi probleme (acolo se face departajarea). Sunt studenta la farmacie la Oradea și m-am pregătit pentru admiterea la Timișoara 2 ani, in ultima luna am ales sa dau la Oradea. La orele de chimie am avut un coleg care a dat la medicina (și a și intrat la buget, daca țin bine minte), aveam aceeași chimie și astea au fost sfaturile pe care ni le-a dat profesorul. Vorbește cu profii de la clasa, pe noi ne-au ajutat puțin, ne mai explicau prin pauze sau la ora, chiar, și vorbește și cu colegii și vezi daca ei iau ore sau au cunoștințe în ani mai mari. Eu am luat ore de chimie și bio, dar nu e obligatoriu, se poate și fără daca ai multă ambiție și îți dai silința. Mult succes! happy

6 răspunsuri:
Răspuns utilizator avertizat
| Elelei a răspuns:

Te-ai hotarat acum cand vezi cati bani se pompeaza in buzunarele lor desi sunt multe lipsuri in spitale.

| helphelphelp explică (pentru Elelei):

Nu vorbi dacă nu știi. Nu voi rămâne în România după terminarea facultății, iar interesele mele nu sunt salariile medicilor în perioada asta. Mulțumesc.