| Vali1722 a întrebat:

Hei TPU! Sunt in concediu medical iar angajatorul meu refuza sa imi plateasca concediul medical, ce se poate intampla daca ii fac reclamatie?

11 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Îl va amenda inspectoratul teritorial de muncă ITM, deoarece este o încălcare a dreptului tau ca angajat sa primesti banii, mergi maine sau luni si depune la Itm o plîngere si o sa il caute ei pe angajatorul tau si o sa il convingă ei sa i ti dea bani, de cate luni esti in concediu? Sanatate multă, esti fata sau baiat, ce varsta ai?

| Vali1722 explică (pentru CristiDinBucuresti):

Salut,Cristi! Sunt baiat, am concediu doar 7 zile pentru ca este vorba doar de o entorsa la piciorul drept.Pe langa ca nu vrea sa imi plateasca astea 7zile in contractul meu sunt doar 160 de ore de lucru si eu lucrz si sambetele, adica ar veni 196 de ore de lucru si sambetele nu sunt platite, ce crzi ca ar zice cei de la ITM de asta?

| Zuzu1991 a răspuns (pentru Vali1722):

Daca esti angajat pe bune, or sa il amendeze serios
cat despre concediu medical, din cate stiu nu se plateste in primele 11 luni de angajare, decat daca e serioasa problema (iti pune viata in pericol)

| TamplaruAnisoara a răspuns:

Poate nu ți-a achitat CAS-ul si atunci nu poate fi plătit certificatul medical. Întreabă la cel ce întocmește Statul de Plata daca îți retine si daca se virează CAS-ul.

| Legion7X a răspuns:

Ai 6 luni lucrate la firma asta?

| CodrutElian1990 a răspuns (pentru Legion7X):

Nu-i obligatoriu la aceiasi firma. Trebuie sa aiba 6 luni de plata a contributiei la sanatate in ultimele 12 luni anterioare lunii pentru care se acordă concediul medical.

| CodrutElian1990 a răspuns (pentru Legion7X):

Eu citesc doar legislatia, nu diferite comentarii ale nu stiu cui.