Întrebare recomandată | Akaishaa a întrebat:

Vreau sa ma angajez ca bona part time, dupa ora 14.Am 18 ani, sunt inca eleva si am mai lucrat la 4 persoane cunoscute,de ex vecini. Am fost bona pentru un copil cu dizabilitati, de 5 ani, 2 copii de 6ani, gemeni de 5ani,in timpul liber. Eu cred ca am experienta si stiu sa ma comport si sa am grija de copii,ma ocup si de menaj daca este cazul,gatesc si ii ajut la teme+limba engleza. Iubesc copii si ador sa petrec timpul cu ei, dar intrebarea este urmatoarea : M.ar angaja oare cineva (o persoana necunoscuta) part—time, ar avea oare incredere in mine?

Răspuns Câştigător
| lizy12iul a răspuns:

Da, de ce nu? mai ales daca ai recomandari si dai impresie buna. La inceput poate o sa te supravegheze sa vada ce faci, dar dupa ce o sa te cunoasca nu o sa mai aibe treaba. Poti sa pui flayere in oras sau sa pui anunt in ziar sau pe net, am vazut iar un site online in care poti sa cauti bona in zona ta, poti sa iti faci si tu cont acolo si sa completezi tot, de ex: experienta, varsta, descriere, etc. iti las si site-ul, poate esti interesata http://www.cautabona.ro/ Numai bine! :)

22 răspunsuri:
| express11 a răspuns:

Iti trebuie cursuri si sa fii inscrisa la o agentie.

| express11 a răspuns:

Si normal sa ai referinte de la familiile la care ai lucrat, inclusiv nr de telefon.

| Akaishaa explică (pentru express11):

Aa,multumesc pentru sfat! am sa fac rost de recomandarile parintilor pentru care am lucrat.

| express11 a răspuns (pentru Akaishaa):

Bafta

| Akaishaa explică (pentru express11):

Merci!

| Fatamuntilor a răspuns:

Una e sa lucrezi pentru vecini,care sa te cunosc de copil,si alta pentru niste necunoscuti.
Pentru o mamica e foarte important sa stie pe mana cui da copilul pentru cateva ore.
Poti cere eventual referinte de la familile pentru care ai lucrat.
Cauta pri parcuri, locuri de joaca mamici cu copilasi, intra in vorba cu ele, joaca -te cu copii, trebuie sa te placa si ei, si cine stie.