| Craciun_Denisa_2001_npwn a întrebat:

Heii
Sunt in clasa 11 la profilul stiinte ale
As vrea sa dau la facultate de medicina dentara la bucurești sau la Iasi...Îmi este putin frica ca nu voi face fata cu învățatul deoarece eu cam tocesc nu prea pot invata logic... Dar sper totusi sa ma descurc
Mai am o problema cum e cu inscrierea la facultate? Trebuie sa ma înscriu la mai multe ca sa fiu sigura ca voi intra undeva?
Admiterea cum e?
Cursurile...As putea sa si lucrez pe timpul facultății?
Dupa ce termin cei 6 ani de studiu trebuie neaparat sa dau rezidentiatul?
Multumesc mult....Si sper sa imi răspundeți ca sa aflu catai multe.

Răspuns Câştigător
| AdelinaC a răspuns:

Eu sunt la medicina generala si am cativa prieteni la dentara Bucuresti. Admiterea nu e grea comparativ cu generala, trebuie sa stii biologia de a 11-a si la alegere chimie organica sau fizica.
In primii ani de facultate e foarte multa toceala, te va ajuta stilul tau de invatat, apoi spre sfarsit e nevoie de putina logica pentru a pune cap la cap toate notiunile invatate si sa jonglezi cu ele, dar nu iti fa griji, vei invata in facultate cum sa inveti. Eu spre exemplu am o gandire mai matematica si mi-a fost greu la inceput pana sa ma obisnuiesc cu tocitul si chiar ii invidiam pe cei care puteau face asta.
Dupa facultate, da, trebuie sa dai rezidentiatul ca altfel nu ai cum sa lucrezi. Daca nu vrei sa il dai aici, mai e varianta sa inveti o limba straina si sa pleci in afara (majoritatea colegilor prefera Germania). In timpul facultatii, cel putin in primii 3 ani nu vei avea timp sa lucrezi ca ai multe ore(erau zile cand stateam la facultate si 10-12h) si trebuie sa inveti pentru lucrari si examene, dar in ultimii ani iti poti lua un job part-time.

| Craciun_Denisa_2001_npwn explică (pentru AdelinaC):

Multumesc mult pentru raspuns

3 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns: