| lagike4464 a întrebat:

La medicina se intra pe pile? Si oare in timpul facultatii sunt elevi care aranjeaza EXAMENELE?

15 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

Nu mami, se intră pe brânci adică prin muncă muuuuultă și toceală până la rupere

| Mosotti a răspuns (pentru sierra1):

La particular intri cu dosar, totul e apoi sa inveti in facultate. Deci poate ocoli examenul fara probleme.
A fost si la mine la info un examen de admitere dar asa...formal doar.

| lagike4464 explică (pentru Mosotti):

Pai si poti iesi medic fara admitere? Si te rupi oare cu invatatul? Banuiesc ca mai poti sa Mai si aranjezi examene

| sierra1 a răspuns (pentru Mosotti):

La particular, esența e să PLĂTEȘTI, in rest ce mai contează?

| sierra1 a răspuns (pentru lagike4464):

Așa vrei să ajungi medic? mai bine fă-te instalator de vase de toaletă

| lagike4464 explică (pentru sierra1):

Dar sunt care termina medicina la particular si iasa medici?

| sierra1 a răspuns (pentru lagike4464):

Sunt!

| Mosotti a răspuns (pentru sierra1):

Nu, am zis ca nu dai examen, atat.

| Mosotti a răspuns (pentru lagike4464):

Pai poti, intri fara examen si inveti in facultate si esti ok, nu e nici o problema.
Sau unii nu prea invata nici in facultate decat la minim, dar o fac temeinic la rezidentiat si chiar sunt medici f buni, ca invata ce le place, si nu inutilitati.
In Germania nu dai admitere, intru cu media de la BAC, asa ca nu e problema, imp e sa inveti in fac, ca altfel nu o termini.

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

La medicina se Intra pe pile?
Nu.
Si 2 oare in timpul facultatii sunt elevi care aranjeaza EXAMENELE?
Nu pot.

| Mosotti a răspuns (pentru sadrian46):

Ete nu? Fi serios. Depinde cati bani ai, cu cat ai mai multi cu atata ai si pile mai sus.
Stiu care au copiat in fac, si la rezidentiat au luat 9 si 10 pe bune, adica la ce le-a placut, deci au iesit medici mai buni, ca n-au pierdut timp si nu s-au obosit cu inutilitati, mereu s-au axat doar pe ce le-a placut.