| octa2021 a întrebat:

O folosit cineva aplicatia binatex?
Vreau sa stiu cati bani se pot face si in cat timp?

2 răspunsuri:
| TrustMeIKnow a răspuns:

Iti pot spune eu ceva despre optiunile binare, am "tranzactionat" si eu, dar nu cu binatex eu am folosit IQ-Option. Eram si sunt inca amator, nu vreau sa spun la nimeni ca "am bagat $50 si am facut $42 profit in doar 30 de secunde, fiindca am vrut sa vad cum este, spre norocul meu am iesit pe profit cand m-am lasat dar foarte multe persoane ies in pierdere din lipsa de experienta. Foarte multa lume crede ca banii se fac usor (vezi pe yt multa lume ca face bani, citesti cateva articole, forumuri si zici sa vezi si tu), daca se faceau asa usor atunci toata lumea investea si juca la optiuni binare. Poti sa faci bani multi, daca stii cum. Am citit cateva carti, am urmarit video-uri pe yt cum/ce fel/de ce/? iar pentru a continua cu optiunile binare am aflat ca imi trebuie foarte mult timp, in care trebuie sa invat cum sa investesc si cum sa fac acel lucru bine(ca la orice altceva ce vrei sa stapanesti bine). Eu unul am decis sa imi continui facultatea si sa mai invat un limbaj de programare in loc sa imi pierd timpul cu "tranzactiile" asta e parerea mea, fiecare face ce vrea.

| octa2021 explică (pentru TrustMeIKnow):

Stiu,doar ca vreau sa stiu mai multe inainte sa ma apuc de ceva.
Cu limbajul de programare, m-am gandit si eu pentru a creea aplicati pentru telefon, dar mai dureaza pana o sa le stapanesc

Întrebări similare