anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Anul acesta dau admiterea la Facultatea de Farmacie Constanța. Daca poate sa imi zică cineva, care e student/a, cum e la această facultate? Care ar fi opțiunile mele dupe terminarea facultății? As vrea sa dau si la Dentară dar nu știu dacă merită.

Răspuns Câştigător
| WhiteLife a răspuns:

Ceau! Sunt studenta in anul 3 la farmacie la Oradea. La facultate este destul de greu, pentru că trebuie să înveți din timpul semestrului, materiile au multe credite și examenele se dau din presesiune. Este nevoie de pasiune și multă ambiție să poți să te ții de hotărâre big grin după ce termini poți să lucrezi in farmacia comunitară, sa dai rezidențiatul și apoi să lucrezi in spital, sa faci doctoratul și să rămâi la facultate sa predai. Mai poți lucra în industrie, cred că în controlul medicamentului și în laboratoare de analize se mai poate. Majoritatea colegilor mei vor să meargă pe farmacia de circuit deschis și câțiva pe cea de spital, dar alte variante nu am auzit de la ei. Deci cam astea sunt cele mai cunoscute variante. Totuși, pe parcurs vei vedea ce înclinații ai și ce ți-ar plăcea să faci mai departe, ce presupune fiecare meserie si care ți se potrivește cel mai mult happy Poți sa dai admiterea la amândouă și vezi unde ești admisă.

0 răspunsuri: