| Andrei4k33 a întrebat:

Salut! As avea o întrebare însă doar pentru cei care sunt familiarizați in domeniu. Eu sunt student la studii de securitate și eram curios in ce medii as putea activa după terminarea facultății. Știu ca exista posibilitatea sa fac un master la structurile de informații ale statului, SRI, STS, SPP, vechiul Doi și un sfert. Însă as fi curios de ceva și in mediul privat, pe partea de securitate la o firma anume. Mulțumesc mult!

6 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

Dacă nu suntem indiscreți: la ce facultate/universitate?

| anonim3247 a răspuns:

Există facultate unde faci așa ceva?

| Andrei4k33 explică (pentru anonim3247):

Fii mai explicit, la ce vrei sa te referi? Ca profilul asta nu ar fi destul de competent astfel încât sa lucrezi intr-o asemenea structura de securitate a statului sau că aceste structuri nu îți mai oferă o oportunitate de luat in calcul ca și cariera?

| anonim3247 a răspuns (pentru Andrei4k33):

Ai viitor bun la ăia

| Andrei4k33 explică (pentru anonim3247):

Nu toți suntem făcuți pentru un job in domeniu It sau pe partea asta, oricum mediul de programare și zona it se va reduce substanțial in prezenta unei dezvoltări continue a inteligentei artificiale.

| Andrei4k33 explică: