| AlbertDaniel a întrebat:

Ce cunostinte imi trebuie pentru facultatea de mecanica sau inginerie in construcţii? La ce nivel ar trebui sa fiu cu matematica, fiindcă sunt la liceu cu profil uman?

Răspuns Câştigător
| alex495 a răspuns:

Eu sunt la ing mecanica la specializarea AR la Brasov. De matematica scapi repede, daca esti la mate info sau stiinte macar nu o sa fie asa grea. In 3 semestre scapi. problema cea mai mare apare din anul 2-3 cand incep materile bazate pe mecanica ( un fel de fizica mult mai complicata), rezistenta materialelor, vibratii, termotehnica etc. Daca nu ai habar o boaba matematica macar si chestii basic la fizica va fi foarte greu, nu greu

| AlbertDaniel explică (pentru alex495):

Deci sa înţeleg că din moment ce nu fac mate si fizică in clasele 11-12 va fi un coşmar? Dacă ar fi să mă pregătesc, cam ce capitole mi-ar fi necesare ca sa pot face faţă? Probabil tot liceul, nu?

| alex495 a răspuns (pentru AlbertDaniel):

Tocmai asta e, in facultate vei continua la analiza matematica integralele din a 12-a, la algebra liniara matricele din a 10-11 a numai stiu cand se fac si la matematici speciale vei face in continuare la derivatele din a 11-a. Tu daca nu ai facut astea o sa fie groaznic dupa parerea mea. BIne, exista o solutie, sa faci pregatire in sistem intensiv de 2 ori pe sapt M1 sau macar M2 sa ai un habar de astea macar

| AlbertDaniel explică (pentru alex495):

Si fizica?

| alex495 a răspuns (pentru AlbertDaniel):

Aaa dar stai nitel, daca imi aduc bine aminte cei care nu dau bacul la matematica nu au voie sa se inscrie. Si da, trebuie sa faci prega si la fizica. MAcar baza, stari de agregare, transformarile, principii termodinamice, chestii de clasa a 11-12 a

4 răspunsuri: