| BaiatFinut22 a întrebat:

Salut, poate nu este locul tocmai potrivit de la care sa primesc un astfel de sfat, dar vreau sa aflu cat mai multe pareri din toate partile despre Academia de Politie, unde am hotarat sa dau pe viitor.
Sa o iau usor, sunt elev de clasa a 11-a la unul din cele mai bune licee din orasul in care ma aflu (nu cred ca ar conta ci doar orientativ) pe profilul mate-info. Fiind indecis si putin indiferent pe moment in trecut fata de viitorul meu, nu m-am gandit mai bine unde sa imi pun bazele carierei mele, alegand astfel mate-info pentru clasele bune care se incadrau in acest profil.
Cu timpul am inceput sa ma gandesc si la ceea ce ar trebui sa fac pe viitor, raportandu-ma la toate obiectele pe care le studiam. Tocmai informatica imi dadea batai de cap si nu o inteleg nici in momentul de fata, dupa doi ani; chimia fiind la fel de imposibil de inteles si biologia prea obositoare (IT-ul si Medicina fiind scoase din variante). Totusi, istoria si romana imi placeau, placandu-mi sa citesc si sa studiez fiecare opera cu usurinta, sa imbrac fiecare eseu pe baza ideilor de baza iar la istorie sa retin pe un termen lung lectiile. Cu engleza ma impac la fel de bine precum ma impac si cu celelalte doua obiecte.
Problema este urmatoarea, liceul meu are o singura clasa de stiinte sociale si stiu colectivul de acolo, toti sunt relaxati si denota ca nu au treaba cu tot ceea ce tine de scoala, eu vrand sa ma transfer acolo pentru a ma focusa din plin spre tot ce imi trebuie (sa fac pregatire doar la istorie si romana). In clasa in care sunt se face intens matematica iar acolo pot "supravietui" doar daca fac meditatie cu profesorul meu, altfel risc corigenta asa cum ar putea oricine din clasa mea (profesorul este corupt si este in stare de orice). As ramane in clasa, dar problema asta ma nevoieste sa ma mut.