| Narsha a întrebat:

Salut,
Stiu ca e foarte devreme sa ma gandesc dar doar va cer o parere despre ceva, desi stiu ca peste ani o sa ma gandesc si o sa ma razgandesc iarasi si iarasi.Eu sunt o eleva constiincioasa si desi invat la ea, urasc matematica si chiar daca sunt de abia in clasa a 6-a prietenii, colegi mai mari ma intreaba la ce liceu vreau sa dau si eu m-am gandit la filologie cu intensiv engleza, fiindca iubesc limbile straine si vreau sa invat cat mai multe(deja ma descurc cu engleza)Visul meu e sa lucrez ceva in acest domeniu(scriitor, editor sau sa scriu la o revista importanta, la un ziar important)insa in special sa parasesc aceasta tara, in care vad ce se intampla si ce posibilitati sunt.(0%)Am un unchi in olanda si vorbeam cu el si cu mama mea, ba in gluma ba in serios sa merg sa studiez acolo dupa terminarea liceului(unchiul meu scrie la un ziar in amesterdam si a scris si 2 carti)De asemenea unul din cele mai mare vise ale mele e sa calatoresc(de ex, unciul meu a calatorit in interes de serviciu vara trecuta in toate tarile fost comuniste, a vizitat foarte multe locuri). voi ce parere aveti?(in legatura cu profesia, calatoritul, parasirea tarii, profilul si tot ce am povestit aici)
Daca raspundeti nu puneti raspunsuri doar ca sa va aflati in treaba...
O seara bunahappy

5 răspunsuri:
Răspuns utilizator avertizat
Răspuns utilizator avertizat
| p3bogdan a răspuns:

Te duci unde simnti tu ca vreihappy...nu asculta alte pareri.

| Narsha explică:

Oricum, eu ziceam de studiul in olanda doar asa fiindca eu nu as vrea sa ma duc acolo, deoraece limba olandeza se foloseste mult mai mult decat engleza si eu sincer, desi iubesc limbile straine nu prea imi plac cele in genul olandezei, germanei etc si nici olanda nu-mi surade, mai ales oameni(am vizitat olanda deci va spun ce am vazut). Oricum ma gandeam(a se citi visam)la anglia, desi acolo ploua foarte mult(eu iubesc caldura)iar australia e prea departe...