| Vulp a întrebat:

Sunt eleva în clasa a Xla și încă de anul trecut îmi tot pun întrebarea"la ce facultate sa aplic", problema este că eu oscilez intre știință și artă și îmi este greu sa aleg,optez pentru a urma o facultatea in ambele domenii, insa cu care sa incep și dacă fac asta la final ce loc de muncă aleg, cum le îmbin? Aștept sfaturile voastre. Mulțumesc!

9 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Arhitectura (interioara si exterioara) este facultatea care imbina arta si stiinta.
Este un domeniu frumos si bine platit, mai ales daca ai talent pentru frumos.

| Vulp explică (pentru Bula):

Eu vreau sa fiu graphic designer și chimist

| Bula a răspuns (pentru Vulp):

Crede-ma, arhitectura exterioara si interioara - imbinata si cu chimie - poate da rezultate cu care putini se ocupa si se pot mandri: restaurarea monumentelor istorice!
Chimie trebuie sa stii si sa folosesti, deoarece la restaurare trebuie aflate si folosite materialele de constructii si de design de epoca. Aproape fiecare restaurare este diferita, e provocare.

Din pacate, in tara noastra sunt foarte multe monumente neglijate, care necesita restaurare, unul mai frumos si mai elegant ca celalalt.
Iti va reveni tie si generatiei tale sa le readuceti la viata, la eleganta vremurilor de altadata.

Vei putea intra in randul celor care au pastrat valorile istorice, cele care - din pacate - si la ora actuala sunt neglijate si sortite distrugerii, daca nu ajung pe maini bune!

| leapșa a răspuns:

Stiinta, ce stiinta?
In ziua de azi, daca alegi o facultate care-ti place, dar al carui domeniu nu e la mare cautare pe piata muncii din Romania, risti sa ramai somer. Dupa arte ce faci? Devii profesoara sau... ceva pe acolo (corecteaza-ma daca stii mai multe), pe cand la stiinte (daca ai spune care) ai mai multe sanse.

| Vulp explică (pentru leapșa):