| Popa_George_1996_u2Sd a întrebat:

Salut, sunt la primul meu job, am 4 luni de cand lucrez. Tot imi zic colegii, ba ca-s harnic, ba ca eu tin compania in picioare, ba ca muncesc prea mult si ma ia lumea la misto.

E de rau? Ce sa fac sa ma fortez sa frec menta? Lucrez ca programator.

15 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

Veți-ți de treabă că faci bine!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Ma cam indoiesc ca tu sa lucrezi programator. Programatorul e inteligent si nu intreaba pe nimeni ce si cum sa faca pentru ca un programator ia decizii de unul singur. Visezi cam mult caii lui smiley, iar textul si felul de exprimare imi arata un copil de 14 ani plictisit si pus pe șotii.

| anonim_4396 a răspuns (pentru anonim_4396):

Iar un programator nu incearca de 8 ori sa ia BAC-ul. Tu oare crezi ce spui?

https://www.tpu.ro/......-la-etaju/

| anonim_4396 a răspuns (pentru anonim_4396):

Poate lucrezi om de serviciu laughing auzi programator si de 8x bac esuat. straight face

| Popa_George_1996_u2Sd explică (pentru anonim_4396):

Intrebasem pentru un prieten. daca nu ma crezi da-mi ce problema de informatica vrei si ti-o fac.

| Popa_George_1996_u2Sd explică (pentru anonim_4396):

Vrei sa iti trimit poza cu cartea de munca?

| Popa_George_1996_u2Sd explică (pentru anonim_4396):

Nu inteleg ce frustrari ai tu, dar intreaba-ma ce vrei legat se programare si iti raspund. incearca sa pui intrebari complicate sa nu zici ca iau raspunsuri de pe net.

| anonim_4396 a răspuns (pentru Popa_George_1996_u2Sd):

Nu am nici un fel de frustrari. De fapt frustrarile tu le ai pentru ca vi aici si ne spui noua ca tu lucrezi "programator", dar nu esti in stare sa treci de BAC. Apoi spui "ca ai intrebat pentru un prieten". laughing Ce incerci sa demonstrezi? Ca programezi mopul si galeata prin sediul firmei? laughing Prietene, nu mai incerca sa vinzi castraveti la gradinar. Sincer, nu prea iti tine. laughing du-te si spune asta unui copil de 10 ani.