| Kevinn2000 a întrebat:

Salut. Știe cineva dacă merită să te angajezi în Ploiești la Glovo sau Foodpanda? Sunt comenzi? Este salariul decent dacă te ți de treabă?

22 răspunsuri:
sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Nu ai salar, ci comision la fiecare livrare. Să te ții de treabă înseamnă toată ziua, ca să ai un venit decent.

| Kevinn2000 explică (pentru sadrian46):

Da, știu, m-am exprimat eu greșit.
Mi-aș permite 6-8 ore pe zi să lucrez ca și livrator, eu cred că e suficient, având în vedere că o să mai am o sursă de venit pe lângă asta.

| Zuzu1991 a răspuns:

La astea nu e salariu, primesti bani la fiecare livrare, si poti sa nu iei nici o livrare daca nu ai chef

| Kevinn2000 explică (pentru Zuzu1991):

Știu, m-am exprimat eu greșit, trebuia să folosesc cuvântul " venitul " în loc de " salariul ".

| Zuzu1991 a răspuns (pentru Kevinn2000):

Ok, insa, sper ca ai inteles ce ti-am spus eu, nu ai nimic de pierdut daca incerci si vezi cum mergewinking

| Kevinn2000 explică:

Mulțumesc pentru corectare. Totuși, de ce trebuie să jignești pentru o singură greșeală gramaticală? Trebuie să scriu perfect corect gramatical ca să nu fiu numit " specimen "? Nu crezi că e cam dur cuvântul pentru o singură greșeală?

| Flavianadx a răspuns:

Nu stiu daca merita dpdv financiar. Dar macar o sa faci muschi la picioare / te plimbi prin oras.

| StefanE2019 a răspuns:

Glovo și Foodpanda sunt câteva alegeri foarte bune ca tânăr (16-20 ani etc) până îți găsești un loc de muncă serios.
Dar legat de orașul Ploiesti nu știu ce să zic, probabil sunt și acolo comenzi.

https://youtu.be/LTkn_g_m0UM
https://youtu.be/teK7inwS1-o

| Kevinn2000 explică (pentru StefanE2019):