| Viitorulapropiat a întrebat:

..sunt clasa a8a si imi doresc sa dau la un liceu militar(nu conteaza care) si sa urmez cariera de militar.Se merita sa dau acolo? Am inteles ca are profil mate-info, iar eu nu ma descurc foarte bine la matematica (note de 6, 7, 8) si tocmai de aceea nu cred ca ma voi descurca foarte bine pe perioada liceului. Puteti sa-mi spuneti cu ce medii se intra in general si care sunt probele sportive? Si ceva informatii in plus mi-ar fi tare de folos.
Dau funda pentru cel mai explicit raspuns!

4 răspunsuri:
| Figaro69 a răspuns:

Salut Radu, sunt elev din liceul militar Dimitrie Cantemir din Breaza, in clasa a XI-a. Mediile de intrare sunt destul de mari, adica necesita munca mare la matematica si limba romana, iar probele sportive constau intr-un traseu militar aplicativ (tractiuni, mers taras, mers pe barna, 2 rostogoliri, aruncarea mingilor in poarta, saritura de pe loc si la final un sprint de vreo 20 de metri) si alergare 1000 m in vreo 4 minute si 15 secunde, asa a fost la noi ultima data cand am intrat. Iti sugerez sa te duci la un centru de informare din orasul tau pentru a afla mai mult despre aceste probe. Cat cu matematica, daca nu te descurci cu ea, vei avea sanse mai mici la intrare, dar mai ai timp sa te ridici! Si eu am fost la fel in cazul tau, nu prea stiam cine stie ce matematica in generala, insa am facut pregatiri si am intrat, insa este mai greu sa continui. este un ritm alert in liceu si ma refer la invatat, dar esti o meserie frumoasa si de viitor, loc de munca asigurat si vei iesi ofiter dupa ce vei termina o academiewinking

| Viitorulapropiat explică (pentru Figaro69):

Salut.Multumesc foarte mult pentru raspuns. Daca ai putea sa o iei de la inceput, ai mai alege un liceu militar?

| Figaro69 a răspuns (pentru Viitorulapropiat):