anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt elev la un liceu teoretic profil stiinte ale naturii. As vrea sa stiu ce facultate as putea urma dupa ce termin liceul si as vrea câteva informații despre fiecare!

4 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Biologie, agronomie, horticultura, zootehnie, silvicultura, ecologie, biologie medicala - aceste facultati sunt legate de cele invatate la liceu.

Practic insa poti sa faci si ORICE alta facultate, daca ai bacalaureatul si faci fata la materiile predate, s-o poti termina.

| Ara997 a răspuns:

-medicina,farmacie (faci bio si chimie)
-politehnica pentru ca faci mate si fizica destula
-ase, drept, stiintele educatiei si alte socioumane ca acolo merge toata lumea fara ex sau cu examen la romana

| Anonim000000003333 a răspuns:

Buna, eu sunt tot la stiinte si am cautat zilele astea cateva optiuni.

-Medicina
-Medicina dentara
-Farmacie
- Politehnica, care contine.
Facultatea de Inginerie Electrica
Facultatea de Energetica
Facultatea de Automatica si Calculatoare
Facultatea de Electronica, Telecomunicatii si Tehnologia Informatiei
Facultatea de Inginerie Mecanica si Mecatronica
Facultatea de Ingineria si Managementul Sistemelor Tehnologice
Facultatea de Ingineria Sistemelor Biotehnice
Facultatea de Transporturi
Facultatea de Inginerie Aerospatiala
Facultatea de Stiinta si Ingineria Materialelor
Facultatea de Chimie Aplicata si Stiinta Materialelor
Facultatea de Inginerie in Limbi Straine
Facultatea de Stiinte Aplicate
Facultatea de Inginerie Medicala
Facultatea de Antreprenoriat, Ingineria si Managementul Afacerilor
AICI POTI CITI DESPRE FIECARE ( http://www.upb.ro/facultati.html )

-UNIVERSITATEA DE ŞTIINŢE AGRONOMICE ŞI MEDICINĂ VETERINARĂ, care contine.
Facultatea de Agricultură
Facultatea de Horticultură
Facultatea de Ingineria şi Gestiunea Producţiilor Animaliere Facultatea de Medicină Veterinară
Facultatea de Îmbunătăţiri Funciare şi Ingineria Mediului Facultatea de Biotehnologii