anonim_4396
Întrebare recomandată | anonim_4396 a întrebat:

vreau sa imi raspundeti la doua intrebari
1) Este cineva pe aici care studiaza in Bucuresti la Politehnica la facultatea de Inginerie aeronautica? daca este spune-mi daca se merita sa dau si eu acolo, adica este greu? ceva oportunitati de studiu in alta tara?
2) Daca nu este nimeni la facultatea respectiva macar cineva care este la Politehnica sa imi spuna cum este, Multumesc anticipat si FUNDA!

5 răspunsuri:
| Ella3133 a răspuns:

Cred orice profil de la politehnica se merita.Dar daca iti place matematica cred ca nu poate fi criminal.
Am pe cineva la politehnica, este la automatizari, si a spus ca este foarte greu (omu e la buget cu nota frumusica peste 8.50) si a spus ca este greu.Dar nu cred ca este imposibil :3

| neutrino a răspuns:

Aceasta facultate este frumoasa dar este pe departe cea mai grea facultate de profil mecanic.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Buna. O sa iti raspund si eu... sunt studenta la Inginerie aerospatiala (am terminat anul I). Se merita sa dai aici daca te pasioneaza si daca simti ca asta trebuie sa studiezi. O sa iti spun cate ceva despre cursurile din anul I...
In semestrul 1, discipline obligatorii:
Algebra liniara si geometrie analitica, geometrie diferentiala
Chimia lubrifiantilor si a combustibililor
Introducere in ingineria aerospatiala
Bazele calculului integral si diferential
Stiinta si ingineria materialelor
Medii de calcul stiintific
Stiinta comunicarii
Limba engleza
Semestrul 1, discipline optionale (iti alegi una din ele):
Politologie (te sfatuiesc sa o alegi, mie, una, mi s-au parut niste ore tare relaxante si interesante) sau Filosofie.
Poti alege, daca vrei, si Psihologia educatiei (este optionala). La fel si educatia fizica.
Optiunile astea le faci la inmatriculare, dupa ce esti admis... vei primi o foaie pe care bifezi ce discipline optionale vrei sa faci atat in semestrul 1, cat si in semestrul 2.
Semestrul 2, obligatorii:
Mecanica