anonim_4396
Întrebare recomandată | anonim_4396 a întrebat:

vreau sa imi raspundeti la doua intrebari
1) Este cineva pe aici care studiaza in Bucuresti la Politehnica la facultatea de Inginerie aeronautica? daca este spune-mi daca se merita sa dau si eu acolo, adica este greu? ceva oportunitati de studiu in alta tara?
2) Daca nu este nimeni la facultatea respectiva macar cineva care este la Politehnica sa imi spuna cum este, Multumesc anticipat si FUNDA!

5 răspunsuri:
| Ella3133 a răspuns:

Cred orice profil de la politehnica se merita.Dar daca iti place matematica cred ca nu poate fi criminal.
Am pe cineva la politehnica, este la automatizari, si a spus ca este foarte greu (omu e la buget cu nota frumusica peste 8.50) si a spus ca este greu.Dar nu cred ca este imposibil :3

| neutrino a răspuns:

Aceasta facultate este frumoasa dar este pe departe cea mai grea facultate de profil mecanic.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Buna. O sa iti raspund si eu... sunt studenta la Inginerie aerospatiala (am terminat anul I). Se merita sa dai aici daca te pasioneaza si daca simti ca asta trebuie sa studiezi. O sa iti spun cate ceva despre cursurile din anul I...
In semestrul 1, discipline obligatorii:
Algebra liniara si geometrie analitica, geometrie diferentiala
Chimia lubrifiantilor si a combustibililor
Introducere in ingineria aerospatiala
Bazele calculului integral si diferential
Stiinta si ingineria materialelor
Medii de calcul stiintific
Stiinta comunicarii
Limba engleza
Semestrul 1, discipline optionale (iti alegi una din ele):
Politologie (te sfatuiesc sa o alegi, mie, una, mi s-au parut niste ore tare relaxante si interesante) sau Filosofie.
Poti alege, daca vrei, si Psihologia educatiei (este optionala). La fel si educatia fizica.
Optiunile astea le faci la inmatriculare, dupa ce esti admis... vei primi o foaie pe care bifezi ce discipline optionale vrei sa faci atat in semestrul 1, cat si in semestrul 2.
Semestrul 2, obligatorii:
Mecanica
Geometrie descriptiva, grafica inginereasca
Limbaje de programare
Economie
Ecuatii diferentiale ordinare
Integrale multiple
La alegere:
Micro/macro contabilitate sau Marketing.
Sper ca nu am uitat nimic.
Sunt sigura ca o sa iti placa extrem de mult orele cu domnul decan.
La engleza va fi greut la inceput, pentru ca va trebui sa retii o multime de termeni de specialitate.
Ce sa zic... e o facultate tare frumoasa, grea... insa tu stii cel mai bine ce vrei sa faci in viitor.
Despre oportunitati de studiu in alta tara, citeste aici:
www.aero.pub.ro/Burse-si-recompense.html
Cred ca mai am cateva cursuri in format pdf. Ti le pot da, daca vrei si daca te pot ajuta sa iei o decizie.
Oricum, succes si sa alegi ceea ce e mai bine pentru tine!

| anonim_4396 explică (pentru anonim_4396):

Vreau sa te intreb ai intrat la taxa sau la buget?

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Hei... la buget. Anul trecut nu s-au ocupat toate locurile de la buget in iulie, deci toti cei care au dat examenul atunci au intrat la buget, iar ultima nota cu care s-a intrat a fost foarte mica... nu mai stiu exact. In jur de 5, 5 si ceva.
Cei care s-au inscris in septembrie, pentru locurile ramase libere, cred ca au intrat la taxa. Asta nu stiu sigur.