| flowro a întrebat:

Salut tuturor.
Sunt elev in clasa a 9-a, dar am inceput deja sa ma gandesc la ce cariera as urma in viata. Mi-a venit o idee (si m-am cam fixat pe ea), de a fi pilot. M-am documentat (foarte vag, dar destul cat imi trebuie, pe moment, cel putin) si mi-am dat seama ca ar fi extrem de bine sa practic aceasta meserie (scuzati formularea, nu ma lasa sa trimit altfel): imi plac inaltimile, imi place sa zbor (am mai zburat pana acum, nu am condus eu - desigur -, dar tot in aer era), imi place sa calatoresc, sa vizitez locuri noi si salariul este destul de generos. Ma consider apt, atat din punct de vedere fizic, cat si psihic (am inteles ca viteza de reactie conteaza mult, asa ca am facut un test IQ pe site-ul MENSA Romania si rezultatul a fost: "IQ-ul dumneavoastra este mai mare decat 126", nu prea exact dar e o idee). Stiu ca sunt de facut multe sacrificii, dar timpul liber este o chestiune de care ma pot lipsi, cu conditia sa imi placa ceea ce fac si sa nu fie extenuant (stiu ca e stresant, dar nu este ca si cum dupa doua zboruri mergi acasa si mori acolo, de cat de obosit esti).

Oricum, sa nu ma lungesc prea mult: daca as avea toate aptitudinile necesare (sa spunem ca as fi elevul perfect - exagerez acum, desigur), as putea sa intru fara plata? Am vazut preturile si am cam ramas masca: 60.000 euro? Nu exista oare niste locuri speciale, la buget? Cu bursa? Acesti 60.000 de euro sunt pe toata perioada studiilor si asigura si diploma la sfarsit? Dezvoltati putin, va multumesc mult!

Răspuns Câştigător
Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Uite scrie aici: http://www.evz.ro/cum-poti-deveni-pilot-413217.html
E destul de clar. Locurile sunt subventionate dar te obligi sa lucrezi 5 ani la ei. Deci nu platesti nimic.

2 răspunsuri:
Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Daca esti perfect sanatos si stai bine cu cartea poti merge la Academia Militara si te faci pilot militar fara cheltuieli.

| flowro explică (pentru Salontanul):